2018. szeptember 7., péntek

Könyvtárban jártam (Szeptember)

Már nagyon vártam, hogy végre itt legyen az ősz és ismént tudjak könyvtárba menni. A nyáron zárva volt és beteg is voltam, így sajnos nem tudtam annyit olvasni, amennyit szerettem volna. De most már rendes nyitvatartás van és jobban is vagyok, így végre olvashatok! 😊 
Szeptemberben talán egy kicsit elszaladt velem a ló, ugyanis 11 könyvet kölcsönöztem ki...
Szerdán voltam a helyi könyvtárban, ahol éppen átrendezték a könyveket a gyerek-ifjúsági részlegen. Így sokkal jobban átlátható lett, hiszem egyből megtaláltam a Hazug csajok társaságát is, amelyeről nem is tudtam, hogy meg van a könyvtárnak. Mivel a születésnapomra a sorozat második részét kaptam a nővéremtől, nagyon örülök annak, hogy az első részét már most elolvashatom. 
Szóval az első szerzeményem:

Majd ezután az újdonságokhoz vezetett az utam. Ott szembe találtam magam Tomor Anita két könyvével. Ismerősen hangzott az írnónő neve és így a fülszöveget olvasva megjött hozzá kedvem, így mindkét regényét haza hoztam. Nagyon kíváncsi vagyok rájuk. 

Az újdonságok között szerepelt A terápia is, amelyet már régóta nézegettem a neten, de eddig még nem volt merszem elolvasni, mert bevallom őszintén tartok tőle egy kicsit a műfaja miatt. Viszont hajt a kíváncsiság, így ő is haza jött most velem. 

Abban biztos voltam, hogy szeretnék kikölcsönözni recept könyvet is, így nézegettem a gasztronómia részlegen is. Találtam újdonságot, a Szuper élelmiszereket, illetve egy olyan könyvet is kikölcsönöztem, ami már volt kint nálam, de szeretném újraolvasni. 

Mivel mostanság nagyon érdekel a növények gondozása is, így kikölcsönöztem egy Szobanövény szakkönyvet is, amely biztosan nagyon sokat fog segíteni nekem.

Mint ugye észrevettétek a blogomon ezentúl Home bejegyzések is lesznek, emiatt szeretnék még többet olvasni ebben a témában. 

Már hetek óta azt érzem, hogy verseket szeretnék olvasni, így rögtön három kötetet is kikölcsönöztem. 
Meg kell jegyeznem, hogy a két Arany klasszikusnak fantasztikusan szép a borítója! A lapok oldalszélei aranyszínűek, könyvjelzővel vannak ellátva és kemény kötésűek. Gyönyörűek. Remek munkát végzett a Kossuth Kiadó! 


Ti miket kölcsönöztetek ki mostanában a könyvtárból? 😊



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱