2018. szeptember 26., szerda

Nightdress | Melegítő szett 😍

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni a nagyon szuper új melegítő szettemet, amelyet ti is megtudok rendelni erre a linkre kattintva, a Nightdress oldaláról. 😊
~
~
Mostanában nagyon megszerettem a sportosabb öltözékeket. Legyen szó ruhákról, cipőkről vagy egyéb kiegészítőkről. A mindennapokban szerintem ezek a ruhaneműk a legkényelmesebbek. Ami előnye még a sportos stílusnak a kényelem és a komfortosság mellett, hogy így is lehetünk nőiesek és csinosak. Csak éppen úgy kell kombinálnunk a ruhadarobakat, hogy azok passzoljanak színben egymáshoz és már is kaphatunk egy csini szettet.
Már egy ideje szerettem volna egy nőisebb szabadiőt, de a boltokban nem igazán talátam olyant, amelyet szerettem volna. De amikor rátaláltam a Nightdress oldalára, megakadt ezen a szabadidő szetten a szemem.
Nagyon megtetszett a színvilága, hiszen az utóbbi időkben teljesen odáig vagyok a szürke és a rózsaszín párosításért. Ez a kettő szín bár külön-külön nem tartozik a kedvenceim közé, együtt nagyon tetszenek és szívesen viselek olyan ruhadarabokat és kiegészítőket, amelynek hasonló a színe.
Kifejezetten tetszik, hogy lezser és laza a stílusa. Ha a saját stílusomat kellene jelemezni, akkor is ez a két szó jutna először az eszembe.
Úgy gondolom, hogy tökéletesen megállja a helyét suliban, munkahelyen is az öltözék. De akár külön is viselhetjük őket. A felső nagyon jól tud kinézni egy farmerrel is. A nadrág mellé pedig nyugodtan felvehetünk más sportosabb felsőt is. Akár edzésekre is felvehetjük. ;)
Több méretben is megrendelhető a szett, de rakok be nektek segítségként egy mérettáblázatot:
A szabadidő szett rendelhető szürke és fekete színben is. A fekete is nagyon tetszik, de most a szürkét választottam, mert az jobban megtetszett. De azt hiszem egy fekete színűt is befogok szerezni a közel jövőben. :)
~

A Nightdress oldalán vásárolhattok:

•Ruhákat
•Melegítő szetteket
•Farmereket
•Felsőket
•Kabátokat
•Hálóruhákat
•Fehérneműket
•Bikiniket
•Sapkákat és sálakat
•Cipőket és kiegészítőket
•Gyermekruhákat
•Plus size ruhadarabokat is
~
Én csak ajánlani tudom nektek a Nightdress oldalát, hiszen remek áron kínálnak szuper termékeket! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱