2018. október 1., hétfő

Virág mintás sál | Csinosan | 💕

A napokban nyílt meg a Csinosan nevű Webáruház, ahonnan szuper sálakat és egyéb kiegészítőket lehet rendelni! ☺
Én egy sálat választottam, amelynek nagyon megtetszett a színe és a mintája:
~
~
Már több bejegyzésemben is említettem nektek, hogy mostanában a szürke és a rózsaszín párosítása nagy kedvencem lett. Így amikor elsőnek megláttam a sálat, már tudtam, hogy melyik színben is szeretném megrendelni. 
Szeretem a sálakat, mert a legegyszerűbb szettet is igazán csinossá tudja varázsolni és remek stílust tud kölcsönözni a viselőjének. Nagyon praktikus benne, hogy mivel körsál, többféleképpen is hordható. 
~
Pulóver: Manzara
Akár sportosabb felsővel és egy farmerrel is jól tud mutatni. Még színben is megy a pulóveremhez, aminek nagyon örülök! ^^ 
Nagyon kellemes, puha anyaga van és méretben is pont megfelelő. Nem igazán szeretem az olyan sálakat, amelyeket ötször kell körbeterni a nyakam körül. Az új Csinosan sálam viszont nagyon szuper, mert számomra tökéletes a mérete. 
~
Farmerdzseki: Sylverro
A fardzsekivel párosítva már is egy vagányabb stílust ad, ám még is nőisesnek néz ki a szett a sál mintája és színvilága miatt. Körsálként is nagyon jól mutat. Nekem így is nagyon tetszik. 😊
Itt tudod megrendelni a sálat:
👉 https://www.csinosan.hu/mintas-sal-17-424 👈
~
A mintája szép és kidolgozott. Az őszi, szeles napokon vidámságot áraszt és tavasszal is remek kiegészítője lehet a szettünknek.
Én nagyon szeretem ezt a sálat! Nektek is csak ajánlani tudom. 😊
A Csinosan oldalán rengeteg színben megtalálhatjátok ezt a fazonú sálat, így biztosan megtaláljátok azt, amelyik a leginkább illik hozzátok.
~
A Csinosan oldalán nem csak sálak, hanem karkötők, nyakláncok, gyűrűk, hajpántok, fülbevalók és kis méretű táskák is megtalálhatóak.
Nekem nagy kedvencem lett ez a táska is:

Nagyon tetszik a letisztulsága és a kifinomultsága. Remek kiegészítő lehet például, hogy ha moziba, színházba vagy esetleg randevúra megyünk. 😊
Mutatós és praktikus is egyben, hiszen a legfontosabb dolgok beleférnek: telefon, pénztárca, iratok, ajakápoló és esetleg egy zsebi is. :) Legalább is ezeket raknám bele a kistáskába. Előnye, hogy egy kis lánc is tartozik hozzá, így vállon is tudjuk hordani, de akár kézben is vihetjük. Elegáns és hétköznapi alkalmakon is nyugodtan hordhatjuk. Mivel fekete, minden szetthez tökéletesen passzol. De bézs színben is megvásárolható. :)
~
Az én személyes véleményem, az hogy nagyon szuper oldal a Csinosan és további sok sikert kívánok nekik a továbbiakban! 
~
Weboldal: https://www.csinosan.hu/
Facebook: https://m.facebook.com/csinosan/?soft=search

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LOLMARKT/ Egyedi pólókat terveztem