2018. október 22., hétfő

Boldog könyvfüggő vallomásai Book Tag 📖💕

Miért szeretsz új könyveket venni?
Azért, mert jó érzéssel tölt el, hogy saját & új példányom van az adott regényből.
Milyen gyakran vásárolsz új könyveket?
Havonta vagy pedig kéthavonta szoktam vásárolni könyveket. Ha tehetném akkor legszívesebben mindennap vennék egyet, de természetesen másra is kell a pénz. Van, hogy egy adott hónapban nem veszek egy könyvet sem, de aztán a következő hónapban bepótolom a kimaradást és többet is veszek.
Hol szeretsz jobban vásárolni - könyvesboltokban vagy webshopokban?
Mindkettő helyen szeretek vásárolni. Webshopokból azért szeretek vásárolni, mert ott szoktak lenni a legjobb akciók. Könyvesboltokban pedig általában akkor szoktam vásárolni, hogy ha ajándékkönyvet vásárolok molyos eseményre vagy ünnep akalmából az egyik szerettemnek. Illetve én még szeretek vásárolni könyveket százas boltoban és egyéb kisebb boltokban is. Ott olyan könyvek szoktak lenni, amelyeket könyvesboltokban és webshopokban sem lehet már vásárolni. Más szóval érdemes ilyen helyeken is körül nézni, mert nagyon jó könyveket lehet vásárolni olcsón. Én például a  falunk százas boltjába is szoktam vásárolni regényeket 500/db áron. (Amanda Quick könyveket...)
Van kedvenc könyvesboltod?
Igen, a békéscsabai sétálón található Libri könyvesbolt a kedvencem. A legtöbbször ott szoktam vásárolni, mert hangulatos, könnyen átlátható és az eladók kedvesek valamint segítőkészek. De a Centerben lévő Librit is szeretem, de számomra nehezen átlátható és szinte sosem találom meg azt a könyvet, amelyet keresek.
Szoktál előrendelni?
Nagyon ritkán, de szoktam. Csak azt a regényt rendelem elő, amelyet már hónapok vagy esetleg évek óta nagyon várok. A legutolsó könyv, amelyet előrendeltem az a Beth Flynn: Kilenc perc volt. Most jelenleg ennek a folytatását és Kylie Scott: Trust című regényét rendelném elő, ha lehetne. De ő rájuk még várni kell sajnos.
Van havi limited?
Darabszámra nincs limitem, de 5000 forint felett nem igen szoktam vásárolni könyveket. Jelenleg spórolok, ezért ezt a keretet tartani szeretném. :)
Hogy állsz a könyvvásárlási tilalommal - szoktál élni vele?
Igen, előfordul néha.
Milyen hosszú a kívánságlistád?
Nos, pár hónappal ezelőtt 150 felett volt, de ma már ezt lecsökkentettem. Jelenleg 9 db könyv van a kívánságlistámon. Rájöttem arra, hogy fruszrál, hogy ha látom milyen sok könyvet nem olvastam még el, ezért most már csak azokat a könyveket teszem fel a kívánságlistámra, amelyeket mindenképpen szeretnék elolvasni.
Melyik az a 3 könyv (a kívánságlistádról vagy az előrendeltek közül) amelyeket most azonnal a magadénak akarsz tudni?
Az első mindenképpen Meg Cabot: "Mondd meg a Vörösnek!" című könyve
lenne. Az első részét imádtam. Jelenleg várok a könyvtárra, hogy beszerezze a folytatásokat, de sajnos nagyon úgy néz ki, hogy ők nem tudják beszerezni. Még várok pár hetet, de valószínűleg rendelés lesz a vége, amit nem is bánok, mert legalább lesz saját példányom belőle.
A második könyv, Gayle Callen: A makacs vőlegény című történelmi romantikus regény. Kedvelem az írónő könyveit és nagyon szeretem a történelmi romantikus regényeket... Szóval már nagyon olvasnám!
A harmadik pedig egy new adult könyv a Könyvmolyképzőtől: Vi Keeland & Penelope Ward: Nagyképű öltönyös. Van egy olyan érzésem vele kapcsolatban, hogy nagyon terszeni fog. 
A kihívottam: Konkrétan nem hívok ki most senkit sem, de ha van kedvetek töltsétek ki ti is bátran! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱