2018. október 26., péntek

Szülinapi babaruha 🎁❤

A keresztlányom decemberben lesz 1 éves. Már hetek óta azon törtem a fejem, hogy milyen ajándékkal  is lepjem meg őt. Gondoltam játékra..de valószínűleg a család többi tagjától is azt fog kapni. A Webáruházakat nézegetve rájöttem arra, hogy valami egyedi, különlegeset és emlékezeteset szeretnék neki ajándékozni. Ezért hát felmentem a Meska oldalára, ahol az alkotók egyedi kézműves termékeket kínálnak a vásárlóknak.
Rengeteg gyönyörű ruhácskákat és játékokat láttam, de egy alkotó termékei különösen megfogtak. Az alkotó neve BabyAngel. Ő és a csapata gyönyörű szép baba holmikat készítenek, amelyek remek ajándékok lehetnek szülinapra, de akár a közelgő nagy ünnepre, a Karácsonyra is.
Amikor megláttam a Szülinapi babaruhát már is tudtam, hogy vele szeretném meglepni a keresztlányomat. Nézzétek milyen szépek 😊
Többféle színben és mintában is rendelhető! Én alig tudtam választani, mert mindegyik varázslatosan szép... De végül a muffinos mellett döntöttem. 😊
Egyébként rendelhettek unukornisosat, bagolyosat, csillagosat, szivecskéset...mindegyik nagyon aranyos és szépen kidolgozott. 
Választhattok, hogy a body hosszú vagy rövid ujjú legyen. Én most hosszú ujjút választottam, mert a kicsi szülinapja télen lesz. A body 100% pamutból készült és rávarrt mintákat kézzel készítik el, így biztosan nem fog az utcán szembe jönni még egy ugyanilyen ruhácska. 
Biztosan megfogjátok találni a megfelelő méretet is, hiszen bő a választék.
Rendelhető: 74, 80, 86 és 92-es méretben is. 
Body méret segédlet (válltól ülepig, cm-ben megadva):
•74-> 40 cm
•80-> 42 cm
•86-> 44 cm
•90-> 46 cm
A szett másik darabja egy tütü szoknya, amely fátyoltüllből készült. Ez az anyag nagyon puha, így a babáknak kényelmes viselniük. A tütü szoknya többféle színben is válaszható. Többek között rózsaszínben, pinkben, mentaszínben, pirosban. 
A ruhák egyedi rendelésre készülnek, egyedi megbeszélés alapján. Ráadásul a szülinapi szetthez ajándék hajpánt is jár. 😊 
BabyAngel és csapata nem csak babaruhákat, hanem többek között babakockákat, faliórákat, faliképeket, fotóalbumokat és játszőnyegeket is készítenek. Nagyon szép, egyedi, kidolgozott és igényes termékeket vásárolhattok tőlük! 😊 
BabyAngel Meska kézműves boltja
A közelgő ünnep alkalmából szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy karácsonyi ünnepi szettet is tudtok rendelni! 
Nagyon szép és emlékezetes ajándék lehet a gyerkőcöknek! 😊 Ha még nem találtatok megfelelő ajándékot a kicsiknek, mindenképpen tudom nektek ajánlani ezt az aranyos ünnepi szettet.  Nekem a rénszarvasos a kedvencem, de a többi is nagyon édes és szép. 
Én nagyon örülök annak, hogy sikerült tökéletes ajándékot találnom! Ez egy örök emlék lesz! Köszönöm a csodás kisruhát BabyAngel! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱