2018. október 28., vasárnap

Cicás oldaltáska & Pompom táskadísz 😽😽

Sokan úgy gondolják, hogy a fekete cica balszerencsét hoz... Nos, én nem így gondolom! Sőt, bevallom őszintén imádom őket. Nagy vágyam, hogy legyen nagy, fekete, huncut szemű kandúrom. Most pedig az új cicás táskámat és a pompom díszemet szeretném nektek bemutatni. A táska és a pompom dísz is a Macskaságok Webáruháztól rendelhető meg. 😊
Szeretem a kisebb méretű táskákat, mert a hétköznapokon sokkal kényelmesebbek. Én egy cicás oldaltáskát választottam most, amelynek elsőként a mintája tetszett meg igazán. Mind amelett, hogy nagyon aranyos a kinézete, igazán praktikus is. A belsejében található egy kis rekesz, amelybe rakhatunk egyéb kisebb dolgokat. Én tollakat, pendriveot és gyógyszert raktam ebbe a rekeszbe. Fontos dolgok és jó, hogy ha mindig nálam vannak.
A táska mérete 23x17x5 cm. Annak ellenére, hogy kicsinek tűnik, meglepően sok minden fér bele. A pántja átvethető, de viselhető simán vállra téve is. A pánt hossza 133 cm-ig állítható és poliészter anyagból készült. A táska hátsó oldalán is található egy külön rekesz, amely cipzáros .
Pusheen is befigyel 😁
~

Nekem nagy kedvencem lett ez a táska! 😊 Ha ti is szeretnétek egy aranyos, cicás táskát látogassatok el a Macskaságok weboldalára:

😽
👉 https://www.macskasagok.hu/textil_termekek_83/egyeb_textil_89/cicas-oldaltaska-995 👈
~
A táska mellé választottam egy cicás pompom díszt is. 💕
Mindig is tetszettek a pompom díszek, ezért már régóta szerettem volna egy sajátot is. Amikor megláttam az oldalon rögtön beleszerettem. Élőben még cukibb, mint a képen. Szépen kidolgozott és hihetetlenül puha anyagból készült a pompom része. A cicafej és a kisfarok pedig különlegessé teszi. Még csak pár napja érkezett meg, de már többen megjegyzték, hogy milyen aranyos és hogy honnan rendeltem. Én ráakasztottam a táskára és nagyon jól mutatnak egymással. 💗 
Az anyaga műszőr és műbőr. A teljes hossza 18 cm, a pompom átmérője pedig 8 cm. Szerintem nagyon feltudja dobni a legegyszerűbb táskát is. De nem csak táskadíszként tudjuk használni, hanem kulcstartóként is. Remek ajándék lehet karácsonyra minden cica kedvelőnek! 😊 
Ha nektek is megtetszett a cicás pompom dísz, ezen a linken megtudjátok rendelni:
Ha ti is macska imádók vagytok és szeretitek a cicás kiegészítőket &  tárgyakat, mindenképpek látogassatok el a Macskaságok weboldalára. 😊 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱