2018. október 31., szerda

Pink Rose tunika 💗💗 Full Fashion ❗

A tegnapi napon érzett meg a csomagom a Full Fashiontól, amelyet ezúton is szeretnék nekik megköszönni! 😊 
Nagyon tetszett már maga a termék becsomagolása is. Látszik, hogy odafigyelnek minden apró részletre. Ráadásul még egy Pink Rose logós szatyrot is kaptam a rendelésem mellé! ☺ 
Én egy Pink Rose tunikát választottam. Már a képen is nagyon megfogott a fekete alapszíne és az erőteljes pink színű felirata. Az őszi - téli időszakban szeretek hosszított felsőket és tunikákat hordani, mert fontosnak tartom azt, hogy odafigyeljünk az egészségükre is. Nagyon könnyű felfázni ha nem megfelelő hosszúságú felsőt hordunk, ezért még egy plussz pont jár a felsőnek. ☺
A Full Fashion már az első pillanatban is rendkívül szimpatikus volt a számomra, ugyanis a termék kínálatuk egyedi és különleges. Nem mellesleg magyar gyártású cég. Személy szerint én nagyon kedvelem a magyar termékeket, mert minőségiek. De visszatérve a Full Fashionra, ők 2 éve találhatóak meg a piacon. Limitált darabszámmal dolgoznak, ami nagyon pozitív dolog, hiszen biztosan nem fog szembejönni velünk az utcán a tőlük választott ruhadarab. Illetve két hetente megújuló az árukészletük, ezért érdemes őket figyelemmel kísérni. ☺ 
A felsőnek nagyon puha anyaga van. 30° C gépi kímélő mosással ajánlott tisztítani. One Size méretű, ezért nem is aggódtam amiatt, hogy esetleg nem megfelelő méretet választok. A hétköznapokra is tökéletes választás, de akár különlegesebb alkalmakra is nyugodtan felvehetjük. Moziba, egy kis csajos kiruccanásra a barátnőkkel, esetleg randira is tökéletes lehet. 
Ha nektek is megtetszett a tunika, ezen a linken ti is megtudjátok rendelni:☺ 
~
Így nézne ki felvéve:
Nagyon jól tud mutatni egy egyszerűbb farmerrel. Én egy fekete, szagatott farmert választottam hozzá, amellyel lazább, hétköznapi szettet alkottam. De akár egy legginssel is viselhető. Ha pedig még egy bokacsizmát is felveszünk hozzá, elképesztően csinos szettet kaphatunk.
Imádom, hogy van két zsebe oldalt:
A felsőn hátul található egy kapucni is, amely nagyon jól tud jönni az őszi, esős és szeles időkben. Én legtöbbször kapucnis felsőket szoktam hordani, mert jobban kedvelem a kapucnit, mint a sapkákat. Sapkát már csak az igazán hideg, havas időkben szoktam hordani.
Én nagyon megvagyok elégedve a termékkel! Szuper kényelmes, mutatós és egyedi darab, amely különlegességével igazán feldobja a ruhatáramat. 
A Full Fashion oldalán remek minőségű Pink Rose tunikákat, ruhákat, szoknyákat, melegítőket, farmereket, kabátokat és pulóvereket vásárolhattok! 😊
Ha ti is szeretnétek egy csinos és egyedi ruhadarabot, bátran látogassatok el a Full Fashion oldalára! 
http://www.fullfashion.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱