2018. október 7., vasárnap

Wonder Woman reggeliző szett ❗😍

Az én kedvenc szuperhősnőm Wonder Woman. Tizenévesen, mikor a képregény világa magával ragadott, nagyon megszerettem a karakterét és ugyanígy érzek még most is az évek elteltével. Már régóta szerettem volna egy olyan hétköznapi tárgyat, amellyel kifejezhetem a "rajongásomat" iránta. Így nagyon megörültem, mikor a BESTSTUFF Weboldalán rátaláltam erre a szuper Wonder Woman reggeliző szettre. 😍 
A szett egy müzlistálat és kanalat tartalmaz.
Szerintem nagyon klasszul néznek ki! 😊 A müzlistál mérete 7x14x14 cm, amely pont ideális a számomra, hiszen mostanában mégjobban odafigyelek a mértékekre és az egészséges táplálkozásra. Nem csak a reggelinket fogyaszthatjuk belőle, hanem például finom salátákat, tésztás és rizses ételeket, vagy esetleg így a hideg idő beköszöntével meleg leveseket is fogyaszthatunk belőle. Bár az idei nyárnak már jó pár hete búcsút intettünk, én úgy gondolom, hogy a következő nyár alkalmával fagyit is ehetünk belőle.
Már is megéri beruházni egy ilyen szuper reggeliző szettre, hiszen azon kívül, hogy nagyon mutatós és brutál jól néz ki ☺ hasznos kis tárgy lehet a mindennapokban!
Ide kattintva ti is megtudjátok rendelni:
Nagyon tetszik a szetthez tartozó kanál is! Akár suliba vagy munkahelyre is magunkkal vihetjük és már is jobb kedvre derít ha vele fogyasztjuk el az ebédünket vagy uzsinkat. 😉 
A szett mindkét darabja nagyon minőségi és szép élénkek a színeik. Remélem, hogy ez a képeken keresztül is átjött nektek. Ha még sem, elnézést kérek érte. :) 

Miért ajánlom nektek a BESTSTUFF oldalát?

A BESTSTUFF oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valai szuper klassz tárggyal. 😉 
Sőt, hogy ha 15.000 felett vásároltok a szállítás ingyenes ❗
Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek ❗
Én nagyon megvagyok elégedve a termékkel és a szálítással is. 1 nap alatt megérkezett és a dobozban nagyon szépen és biztonságosan védve volt a reggeliző szett. 
Nagyon ajánlom nektek a BESTSTUFF oldalát! ✌
~

Wonder Woman a DC Comics egyik szuperhősnője. A neve Diána hercegnő, Hippolütének a lánya. Az emberek világában Diana Prince a neve. Tagja az Igazságliga alapító tagjainak. 
1941 decemberében jelent meg elsőként az All Star Comics 8. képregényben. 
Az alkotói William Moulton Marston (író) és Harry G. Peter (rajzoló).
Bár sok filmet és mesefilmet készítettek róla, nekem a képregény karaktere lett a kedvencem. Nagyon kedvelem benne azt, hogy kitartó, erős és remek harcos. Ha választhatnék, hogy melyik szuperhős bőrébe bújnék, biztosan őt választanám. Ti melyik szuperhős bőrébe bújnátok? 😉

Köszönöm a szuper regeliző szettet BESTSTUFF! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱