2018. október 10., szerda

Könyvtárban jártam | Október |

Sziasztok!

Gondolom észrevettétek, hogy mostanában kevés volt a könyv témájú bejegyzés. Ennek az volt az oka, hogy nem igen találtam olyan könyvet, amely igazán lekötött volna. Mondhatjuk úgy is, hogy olvasói válságba kerültem. De jó hír, hogy kezdek kilábalni belőle és sok könyves bejegyzést tervezek készíteni nektek a közel jövőben! 😊
~
Tegnap voltam a helyi könyvtárban, ahol sikeült ismént olyan könyvekre bukannom, amelyeket már egy ideje elszerettem volna olvasni! 
~

1. Bálint Ágnes: Kukori és Kotkoda
Elsőként a gyerekrészleg felé vettem az irányt. Ott az újdonságok között néztem szét és amint megláttam ezt a mesekönyvet, nem is volt kérdés számomra, hogy haza jön velem. ☺

2. Kőhalmi Ferenc: Feri és a Csodagyár
Nagyon érdekesnek tűnik és kíváncsi vagyok a bűvésztrükkökre. Persze legfőképpen arra vagyok kíváncsi, hogy én is végre tudom-e hajtani ezeket a trükköket. 😁

3. Julia Quinn: Hogyan fogjunk örökösnőt
4. Julia Quinn: Hogyan fogjunk márkit
Mindenképpen szerettem volna történelmi romantikus regényt kikölcsönözni, így nagyon örültem annak, hogy megtaláltam őket, hiszen nem is tudtam róla, hogy ők is megvannak a helyi könyvtárunknak. Alig várom, hogy olvashassam őket! 😊

5. Makranczi Béláné: Kalóriaszegény sütemények lemondás nélkül
6. Szoó Judit: Kilófaló házicsodák
7. Mautner Zsófi: Főzőiskola - Alapfok
8. Mautner Zsófi: Főzőiskola - Középfok
Majd végül a receptkönyvek között nézelődtem. Többet is kikölcsönöztem. ☺

Októberben összesen 8 könyvet kölcsönöztem ki a könyvtárból.
Ti milyen kincsekre leltetek a könyvtárakban, az utóbbi időkben? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱