2018. november 19., hétfő

Miért hagytam félbe az olvasását? 😢

Író: Nora Roberts

Cím: Sötét boszorkány

Műfaj: Misztikus, romantikus

Kiadó: Gabo

Megjelenése: 2015

Oldalszáma: 400 oldal


A novemberi könytárban jártam bejegyzésemben említettem nektek, hogy a molyon kértem segítséget abban, hogy tudnak-e nekem ajánlani a többiek olyan sorzatot vagy trilógiát, amely magával tud ragadni, illetve, hogy a cselekménye legyen fordulatos és izgalmas. Sokan segítettek, amelyet ezúton is köszönök szépen! Végül úgy döntöttem, hogy Nora Roberts: O'Dwyer-örökség trilógiáját fogom elolvasni. Rögtön írtam is üzenetet a kedves könyvtárosunknak, hogy meg van-e a nekik ez a trilógia. Igen, meg volt nekik és másnap mehettem is értük. Nagyon fel voltam dobva és igazán lelkes voltam, mert a vélemények alapján teljesen meg voltam győződve arról, hogy én is imádni fogom, akárcsak a többiek. Sajnos nem így történt. 😑
Az eleje nagyon izgalmasan kezdődött. A családanya, aki egyben boszorkány is egy erős nő volt és mindenáron megvédte a gyermekeit a gonosztól. A gonosz egy sötét varázsló volt, aki a boszorkány testére és erejére vágyott. Bármit megtett volna, hogy megszerezze magának a nőt és gyermeket nemzen neki. De a boszorkány szerette a férjét és fontos volt számára a családja. Ám ennek ellenére ő is gyengült és varázslat segítségével megkérte a férjét, hogy jöjjön haza a csatából és védje meg őket. A férj lóra is pattant... Tovább nem írom, hogy mi történt, mert nem szeretnék spoilert okozni senkinek sem. Szóval a bevezető nekem nagyon tetszett, mert valóban boszorkányos volt a hangulata és kifejezetten tetszett a szereplők egyénisége is és persze a varázslatok is. De ami ezután jött már egyáltalán nem az világom volt. Régebben is az volt számomra a probléma a Nora Roberts könyvekkel kapcsolatban, hogy lassan halad a történetük és hamar unalmassá válnak. És ebben a könyvben is az volt a gond, hogy annyira lassú volt a történetszál és egyszerűen még kedvem sem volt a kezembe venni a könyvet, mert tudtam hogy sok-sok oldalon át megint nem fog semmi sem történni. A főszereplő lány egyénisége sem fogott meg engem és a cselekményszál is túl kiszámítható volt. Ezért úgy döntöttem, hogy inkább félbehagyom és nem folytatom tovább a trilógiát sem. Sajnálom, hogy így alakult, mert tényleg nagyon sok reményt fűztem hozzá. De hát ez van. Majd lesz jobb is. ☺ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése