2018. november 17., szombat

Egyedi, kézműves képeslap 😍

Akik régóta olvassák a blogomat, azok tudják, hogy én nagyon kedvelem a saját kézzel készített tárgyakat. Ezért nagyon megörültem annak, amikor ráleltem Judit Balint's  Handicrafts oldalára, ahol gyönyörű szép termékeket lehet rendelni ajándékba vagy akár saját magunknak.

A szemem megakadt egy gyönyörű képeslapon, amely "Az első karácsonyom"  nevet kapta.
Élőben is ugyanolyan aranyos és szép, mint a képeken. 😊 Nagyon tetszik benne a különlegessége. A kis rénszarvas szeme mozog! Hát, ezen nagyon meglepődtem, mert igen jópofa és szerintem a gyerekek is odáig lesznek érte. :) A képeslap minőségi termék és látszik rajta, hogy alapos munkát végzett az alkotója, Judit. A termék mérete 15x15 cm, így a jókívánságok mellé írhatunk versikéket is a képeslapba. A képeslap teljes mértékben kézzel készült.

Alapja beige karton, amelyet vele harmonizáló scrap papírokkal, masnikkal, gombokkal és papír szívekkel díszített Judit. Csodálkozok rajta, hogy milyen részletes lett a kialakítása. Gondolok itt a rózsaszín, fehér pöttyös szívecskékre, a rénszarvas mozgó szemére, a kis elefántra és a kis masnira. Annyira tetszik és remélem, hogy a keresztlányom is ennyire odáig lesz majd érte.
Akiknek kisfiú van a családjában, annak van egy jó hírem! Lehet kisfiús színben is kérni, amely szintén nagyon szép és egyedi termék.
Ha ti is szeretitek a különleges és egyedi, kézzel készített ritkaságokat, bátran látogassatok el az Egyedi termékek weboldalára. Én teljesen megvagyok elégedve és nagyon örülök annak, hogy a keresztlányomat meg lephetem vele. 😊
Kedvenc karácsonyi köszöntőim:

"Hópihécske száll az égen, kis csengettyű szólal szépen.
Az angyalok ma táncra kelnek, gyertyafénynél énekelnek.
Mosolyogva mondják néked: békés boldog ünnepeket!"

"Itt volt egy angyalka, s azt súgta nekem:
gondolj ma azokra, kik szívedbe férnek!
Eszembe jutottál te és a családod,
ezúton kívánok boldog karácsonyt!"

"Odakint hó hull, idebent csend ül.
Az áhítatban pici harang csendül.
Egy angyal csendben a fa mellé repül,
a szeretetet hozta nekünk ünnepül.
Békés karácsonyt!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱