2018. november 17., szombat

Spirit karóra ⌚💕

A mai bejegyzésemben a Spirit karórámat szeretném nektek bemutatni. Pénteken érkezett meg hozzám a Spirit Webáruháztól a csomagom. Már nagyon vártam, hogy megérkezzen és írhassak róla nektek. Elsőként a képen varázsolt el a színe és a stílusa. Ez a csomag kibontása után sem változott meg. A szállítással nagyon meg vagyok elégedve, ugyanis törékeny jelzőt is kapott a csomag és tökéletes állapotban érkezett meg hozzám. 
Én ezt az órát választottam:

Spirit Polka rózsaszín pöttyös karóra

Mindig is szerettem a karórákat, de sohasem gondoltam volna, hogy egyszer rózsaszínűt fogok hordani. Viszont az utóbbi időkben nagyon megszerettem a világosabb rózsaszínt és nagyon szívesen hordok ilyen színű kiegészítőket és ruhákat is. Mint említettem elsőként a színe a stílusa tetszett meg, de a külsején kívül az is fontos tényező volt a számomra, hogy nikkelmentes legyen. Sajnos fémallergiás vagyok és sokszor ez megkeseríti a mindennapjaimat, hiszen nem viselhelhetek olyan kiegészítőket, amelyeket szeretnék. De gondolom, hogy rajtam kívül még sokan szenvedtek ebben az allergiában. Tegnap délután és ma délelőtt is viseltem az órát és nem okozott semmilyen panaszt. Nem lett piros a bőröm és egyáltalán nem viszketett, mint ahogyan az szokott más ékszerek esetében. Így azt kell mondanom, hogy valóban teljes mértékben nikkelmentes. 
A Spirit Webáruház dolgozói a csomagolásra is nagyon odafigyeltek, hiszen egy márkajelzett díszdobozban küldik a terméket. Ez akár remek karácsonyi ajándék is lehet. Szerintem bárki nagyon örülne egy szép és minőségi órának. A Spirit karórák pedig igen minőségiek, hiszen Japan Quartz szerkezettel vannak felszerelve, így azok évekig megőrzik a minőségüket. Emellett stílusosak is, így mindenki megtalálhatja a hozzá és a stílusához leginkább illő darabot. Ezen a linken megtudjátok tekinteni az órát:
https://www.spiritora.hu/Spirit-Polka-rozsaszin-pottyos-szijjal-ezust-szinu-Noi-karora-d13.htm
Az óra cseppálló és a szíja design bőrből készült. 1 év gyári garancia is van rajta, ami még egy piros pont a Spirit márkának. 
Én nagyon megszerettem ezt az órát és remélem, hogy sokáig hű társam lesz a mindennapokban. Csak ajánlani tudom nektek a Spirit Webáruházat, hiszen minőségi termékeket árulnak megfizethető áron, garanciát vállalnak rá és a szállításra is nagyon odafigyelnek. 
Látogassatok el az oldalukra:
👉 https://www.spiritora.hu/ 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése