2018. november 18., vasárnap

Egyedi mintás pulóver + póló |LOLmarkt|

Már nagyon vártam, hogy megírhassam nektek ezt a bejegyzést, hiszen imádom az egyedi termékeket és nagy rajongója vagyok a pulóvereknek és a pólóknak is. Én a legtöbbször a kényelemre törekszem és olyan ruhákat szeretek viselni, amelyek komfortosak. De fontos számomra a minőség is. Ezek a jellemzők pedig pontosan illenek a LOLmarkt termékeire! 😊 
💕
Mrs. páros kapucnis pulóver 
Nem szokásom fehér felsőket viselni, de amikor megpillantottam őt, rögtön megtetszett. Nagyon kényelmes. Szerintem még sosem volt ilyen kényelmes pulóverem. 💕 Meleg, de ugyanakkor a pulóver könnyű anyagból készült. Az anyaga pamut, ezáltal nagyon puha és igazán kuckózós pulcsi, amelyet öröm viselni ezekben a hideg időkben. Suliban, munkahelyen is teljesen megállja a helyét. Jól lehet hozzá sportosan öltözködni. Egy sötét farmerrel, tornacipővel, snapbackkel már is kaphatunk egy nagyon vagány és stílusos szettet. A mintája pedig nagyon szép és minőségi. A kis Minnie egeres hajpánt nagyon aranyos és jól feldobja a sima fekete feliratot.
Én úgy gondolom, hogy nagyon romantikus dolog ha egy szerelmes pár páros pulóvert visel. Mivel közeledik a Karácsony is, remek választás lehet ajándéknak is. Hasznos és egyben kedves gesztus is ilyen pulóvert ajándékozni a kedvesünknek. Fehér és szürke színben rendelhető meg. S-XXL méreig találjátok meg őket a webáruház kínálatában. Én javaslom nektek, hogy egy-két mérettel kisbbet rendeljetek az átlag méretetektől. Ha például XL-es méretűek vagytok, akkor az M-es vagy L-es méret pont megfelelő lesz a számotokra. Én L-es méretet rendeltem és bár kicsit bővebb, nekem így tökéletes, hiszen pont olyan pulóvert szerettem vona, amely kicsit oversize méretűbb. 
Segítség méret választáshoz:
https://lolmarkt.hu/meret
A pulóvert mindig kifordítva és kimélő programon mossátok. Ha vasalni szeretnétek, akkor figyeljetek arra, hogy a vasaló közepes meleg legyen és ne érjen közvetlenül a pulóveren található mintához.
Én nagyon imádom ezt a pulóvert és ha ti is szeretitek a kényelmes, szép pulóvereket, mindenképpen szerezzetek be egyet:
https://lolmarkt.hu/pulover/mrs-paros-kapucnis-pulover
Mindig is nagy Gyűrűk ura rajongó voltam, ezért amikor megláttam ezt a jópofa pólót nagyon vidám lettem. 😊 Élőben is nagyon szép élénk kiràlykék a póló a színe és a mintája is szép, kidolgozott. 
Többféle színben is rendelhető: fekete, rózsaszín, piros, zöld, szürke és királykék színben is. A méretek közül is bőven tudok válogatni, hiszen S-XXL méreitig rendelhetőek. A póló anyaga nagyon puha, kellemes viselni őt is. 
Ha nektek is megtetszett, katt a linkre:

Alien X-Ray póló
Na jó...ennél menőbb pólót még nem láttam! Annyira klassz a mintája! 
A minta úgy néz ki, mintha egy röntgen felvételen keresztül látnánk, ahogy a testen belül növekszik egy alien. 😍 
A póló nagyon kényelmes és 100%ban pamutból készült. Minőségi és a mintája is magasan veri a boltban kapható termékeket.
 Legalább is én nem igen találkoztam ilyen remek minőségű pólókkal a boltokban. Fekete színben rendelhető meg és a méret nála is bő választékú, S-XXL-ig rendelhető. 
Ha ti is szeretnétek egy klassz Alien pólót, katt a linkre:

Őszintén csak ajánlani tudom nektek a LOLmarkt webáruházat, mert magas minőségi termékeket vásárolhattok tőlük kedvező áron! 😊 
Én imádom a pólókat és persze a pulóvert is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése