2018. december 19., szerda

Könyvtárban jártam |December| 🌲

Eredetileg nem terveztem, hogy decemberben is ellátogatok a könyvtárba, de egy hirtelen elhatározás után még is csak meggondoltam magam.
Most "csak" 6 db könyvet hoztam haza, mert a polcomon is várnak az olvasásra a könyveim.
Charles Dickens: Karácsonyi ének
Őt mindenképpen szerettem volna kikölcsönözni, mert karácsonykor szeretném elolvasni. Remélem, hogy majd nekem is tetszeni fog, mert ha igen, akkor Charles Dickenstől fogok még más könyvet is olvasni.

Haász János: Felnőtteknek nem
Néhány nappal ezelőtt szembejött velem a molyon ez a regény, így amikor megpillantottam a könyvtárban, rögtön levettem a polcról és bele is olvastam. Rövid versecskék találhatóak meg benne, Merényi Dániel rajzaival illusztrálva, amelyek nagyon megtetszettek, így ő is haza jött velem.

Budai Zsanett és Tonté Barbara: Romani Gastro
Az újdonságok között volt és rögtön megakadt rajta a szemem. 2019-es terveim közé tartozik az is, hogy megtanulok főzni és ez a könyv szupernek tűnik, így belekukkantva. Sok finom, roma étel található meg benne, de kicsit másképp, nem a hagyományos formában.

Titkok nélkül: Pilates és Reflexológia
Na jó...a gyönyörű borítójuk miatt vettem le őket a polcról. De miután bele olvastam mind a kettőbe, nagyon megtetszettek, mert részletesen ki vannak dolgozva. A Pilatest a hátfájdalmaim és a stressz miatt szeretném elolvasni és kipróbálni. A reflexológia pedig mindig is érdekelt.

Johanna Lindsey: Tengernyi szerelem
Az egyik kedves moly társam említette nekem Johanna Lindsey könyveit, de én lüke elfelejtettem annak a címét, amelyet ő ajánlott nekem. Valamiért ezt a kötetet emeltem le a polcról és nagyon megtetszett a fülszövege! ❤ Hamarosan bele is kezdek!

Őket kölcsönöztem ki decemberben a könyvtárból. ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱