2019. január 17., csütörtök

The PRess Shop & Design pulcsi 💕



A napokban érkezett meg hozzám egy csomag, amely a The PRess Shop & Design-tól érkezett! Ezúton is nagyon szépen köszönöm! 😊
A csomagban egy Dare to be different kapucnis pulóver lapult. Bevallom őszintén, hogy nem kellett sokat gondolkodnom azon, hogy melyik pulóvert is válasszam, mert a Dare to be different, vagyis a Merj különbözni felirat nagyon közel áll hozzám, mert fontosnak tartom az egyediséget. A The PRess csapatára pedig nagyon jól illik a különleges és egyediség jelző, ezért is szimpatikusak számomra többek között.
Ha nektek is megtetszett a pulcsi, itt megrendelhetitek:
Az anyaga nagyon puha és igazán kényelmes őt viselni. Imádom a kapucnis felsőket, ezért számomra hatalmas kedvenc lett ez a pulóver. 💕 Ráadásul az ujja szűkített, így komfortos a suliban és a munkahelyen is.
80%-ban pamutból és 20%ban poliészterből áll az anyaga. A belső oldala pedig puha bolyhos, így nagyon kellemes meleg viselet ebben a hideg, fagyos időben.
A méretezéssel és a szállítással is teljesen megvagyok elégedve. Én XL méretet választottam és tökéletes lett. Segítségként tessék itt egy méret táblázat:
A minta minőségi, nagyon jól helyt állt a mosás után is. A pulcsit kifordítva és alacsony hőfokon ajánlott mosni. (30-40°) Vasalni is lehet, bár akkor figyeljünk arra, hogy ne rakjuk a vasalót közvetlenül a nyomtatott felületre.
A pulcsi kapható rózsaszín és fekete szín változatban is. Én az utóbbit választottam, mert szerettem volna egy olyan pulóvert, amelyet sokféleképpen tudok hordani a mindennapokban. Szerintem egy fekete, kapucnis pulóver mindenkinek alap darab, hiszen egy farmerrel, dzsekivel, tornacipővel vagy éppen sportcipővel párosítva, már is kaphatunk egy vagány, laza és kényelmes szettet a hétköznapokon. Számomra nagyon fontos, hogy egy ruhadarab kényelmes legyen, mert nem szeretem az olyan ruhákat, amelyek szűkek és kényelmetlenek. De szerencsére a The PRess csapata olyan pulcsit készített, amely puha, kényelmes és ráadásul csinos is, hiszen az oldal varrása finoman kiemeli a női alakot. 
Összességében én nagyon megvagyok elégedve a termékkel és csak ajánlani tudok nektek a The PRess ruha darabjait, ha szeretnének egy egyedi mintás és minőségi pólót vagy éppen pulóvert! 😊
💚Webáruház: https://thepress.hu/💚
💜Facebook: @thepress950💜
💚Instagram: @the_press950💚


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱