2019. január 21., hétfő

Könyvtárban jártam |Január|

Egy kicsit megkésve, de végre sikerült eljutnom a könyvtárba januárban és elkészítenem a havi könyvtárazós posztomat. :) 
- - 
Az utóbbi hetekben sajnos nem tudtam eljutni a könyvtárba, mert nagyon csúszós volt az út, de már nagyon vártam, hogy végre járhatóak legyenek az utak mifelénk is. 
Januárban összesen 7db könyvet kölcsönöztem ki. 
+
Előjegyeztettem 4 db könyvet: Johanna Lindsey: Viking trilógia (Fagyos tüzek, Lángoló szívek, Add meg magad, szerelmem) és Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek. A februári hónap (is) szuper lesz! 💚 
Johanna Lindsey: Egyetlen szerelem
Johanna Lindseytől mindenképpen szerettem volna valamilyen olvasmányt haza hozni. Eredetileg a Viking trilógiáját szerettem volna kikölcsönözni, mert az egyik kedves moly társam ajánlotta nekem. Sajnos most mind a három könyv ki volt kölcsönözve, de február közepén már mehetek értük ha minden jól megy.
Végül a Malory család 1.részére esett a választásom. Remélem ő is tetszeni fog, mert a 3.részéért odáig voltam.

Johanna Lindsey: Szíved rejtekén
Nem tudtam ott hagyni és ha már az első rész is kezemben volt, akkor gondoltam jön velem a második része is a sorozatnak.

Johanna Lindsey: Szívem ellopott kincsei
Igaz, hogy ez a 7.rész, de amikor megláttam, hogy Jeremy a főszereplő már is olvasni szerettem volna. Spoiler: Jeremy, James fia aki a sorozat 3.részének a főszereplője. Már fiatalabbként is nagyon szimpatikus volt számomra Jeremy, ezért már nagyon kíváncsi vagyok erre a regényre is! ❤

Sarah Pinborough: 13 perc
Ő egy kakukk tojás, mert magamtól nem hiszem, hogy kikölcsönöztem volna. A könyvtárosunk és a többi olvasó a könyvtárban nagyon szerette ezt a történetet, ezért gondoltam, hogy én is adok neki egy esélyt.

André Aciman: Szólíts a neveden
Próbálok többféle műfajban is olvasni, ezért idén szeretnék majd LMBT könyvet is olvasni. Bizakodva állok neki, mert a rövid ismertető alapján egy igazán jó regénynek ígérkezik.

Patrick Ness/Siobhan Down: Szólít a szörny
Na jó....bevallom, hogy ez a könyv a külsejével és az illusztrációjával már is levett a lábamról! Annyira sötétnek és titokzatosnak tűnik, hogy muszáj volt haza hoznom őt is.

Sherry Gammon: Szerethetetlen
Ezzel a könyvvel már évek óta szemezek, de valamiért sosem nyúltam érte a polcon. De idén ez másképp lesz. Egyszer élünk és érdekel ez a könyv. Miért halogatnám akkor az olvasását? :)

Igyekszem róluk majd hozni értékelést, könyvajánlót is! 😊
Legyen szép napotok!
Heni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱