2019. február 17., vasárnap

Kimmidoll kozmetikai táska & hajkefe

Sziasztok!

A napokban érkezett meg a csomagom a Kimmidolltól, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök! 💕 Nagyon megvagyok elégedve a termékekkel. Gyönyörű szépek élőben is. Na de lássuk, hogy melyek voltak azok a termékek, amelyek ennyire levettek engem a lábamról:

A Kimidoll leginkább Mani cicáiról és a Kokeshi babáiról híres, azonban a webáruházukban rengeteg szuper más termék is megvásárolható. Például ékszerek, otthoni kiegészítők, kulcstartók, írószerek, táskák, pénztárcák és még sok klassz egyéb dolog. Mindegyik termékük különleges és úgy gondolom, hogy akik hozzám hasonlóan rajongnak Japánért, a japán kultúráért, az animékért, a mangákért és a kawaii holmikért, őket is biztosan rabul fogja ejteni a Kimidoll széles választéka. 

A választásom elsőként erre a gyönyörű szép Mani cicás kozmetikai táskára esett. Az igazság az, hogy már jó ideje jártam a drogériákat, mert szerettem volna egy igazán szép kozmetikai táskát. De nem találtam olyant, amely minden mértékben megfelelt volna az én ízlésemnek. Viszont amikor a Kimidoll oldalán megláttam a Maci cicás neszeszert, rögtön megtetszett a stílusa, a mintája és a kialakítása is. A színe csodaszép, ez tetszett meg elsőként benne. A mérete is pont ideális a számomra, mert nem szerettem volna túl nagyot és picurkát sem. A kozmetikai táska pontos mérete 18x10x7,5 cm. Az anyaga vászonból készült, így könnyen tisztítható. 

A neszeszer hátoldala is nagyon szépen ki van dolgozva. Apróbb és nagyobb virágok találhatóak meg rajta, illetve egy Mani logó. A táska cipzára nagyon erős, így biztosan éveken át tartós lesz. Amit még nagyon kedvelek benne az az, hogy belül tágas és kényelmesen elférnek benne a pipere cuccaim. 
Ráadásul a táska belsejében található 2 tároló rekesz is, amelyek átlátszóak. Én ide tettem a sminkjeimet. Az egyik oldalra a folyós termékeket, mint például korrektor, szempillaspirál. A másik oldalra pedig ajakápolót, szemhéjpúdert és egyéb kisebb smink termékeket helyeztem el. Véleményem szerint a két tároló rekesz nagyon praktikus, mert így könnyebben átlátható a táska tartalma és jól lehet kategorizálni is benne a termékeket. 
A táska választható még menta színben is, amely szintén nagyon szép! 😊
A másik termék amelyet választottam a neszeszer mellé az pedig egy hajkefe. 
 Elképesztően élénk színe van a hajkefének. Türkiz színe van, amelyet sajnos a kép nem igazán tud vissza adni, de higgyétek el, hogy élőben még vibrálóbb és élettel telibb a színvilága. 😊 
A hajkefén is Mani cica szerepel. Nekem a Mani kollekció a kedvencem a Kimmidoll kínálatában, ezért nem is kellett sokat gondolkodnom azon, hogy melyik terméket is válasszam a sok közül. A hajkefe mérete 6x22 cm, amely az derékig érő hajamnak tökéletes. Kipróbáltam már többször is és egyáltalán nem húzta a hajamat fésülködés közben. A gubancokat, sőt még a nagyobb kócokat is teljesen jól kifésüli anélkül, hogy fájdalmat okozna.
A méretéből adódóan tudom ajánlani a hajkefét hosszú hajra, de közép hosszú hajra is szuper választás lehet. A dizájnja miatt pedig tökéletes ajándék is lehet bárki számára. :) Jól elfér a női táskában is, ezért könnyen magunkkal vihetjük, hogy napközben is megtudjuk igazítani a frizuránkat. Én imádom és nagy kedvencem lett az elmúlt napokban. ☺
Összességében én mindkét termékkel nagyon megvagyok elégedve és hatalmas kedvencem lett a kozmetikai táska és a hajkefe is. Ha szeretnétek egy remek minőségű, cuki és szép ajándék tárgyat magatoknak vagy akár ajándékba, válasszátok bátran a Kimmidollt! 💕

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok a bejegyzésemet! Szép napot kívánok mindenkinek! 
Heni 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱