2019. február 10., vasárnap

Catherine Rider: Csók Párizsban |Valentin-napi könyvajánló ❤|


Író: Catherine Rider
Cím: Csók Párizsban
Műfaj: Romantikus
Kiadó: Menő Könyvek
Megjelenése: 2018
Oldalszáma: 254 oldal
Fordította: Nánási Yvette

" (...) - Azt, hogy nem lehet kötődni valakihez, akivel azt érzed, hogy nem tudsz önmagad lenni. De ehhez néha az kell, hogy olyannak lásd magad, amilyennek a másik lát téged."

Én és a könyv....

Catherine Ridertól már olvastam, így az írói stílusa ismerős volt számomra, viszont volna itt egy hatalmas DE! A Csók Párizsban című regénye engem teljesen elvarázsolt, mert az egyik kedvenc városomban játszódott a története és ezek mellett az írónő olyan karakterekkel színesítette a történetet, akiket igen hamar sikerült a szívembe zárnom.
Serena

Serena számomra nagyon szimpatikus lány volt, mert fontos volt neki a családja. Az édesapja sajnos elhunyt, ezért szerette volna egy srapbook formájában megörökíteni a Párizsi útját, mert anno az édesanyja és az édesapja ott voltak nászúton. A lány hónapok óta tervezgette az utat, de az édesanyja lemondta azt, ahogy a nővére is. Őszintén szólva Serena anyukáját megértettem, mert természetes, hogy még fájdalmat érzett a férje halála miatt, de a nővére nekem nagyon unszimpatikus szereplő volt a történetben. Serena hosszú utat tett meg egyedül, de a testvére még az üzeneteire sem válaszolt, ráadásul még a Párizsi utat is elfelejtette. Ha ez még nem lenne elég ahhoz, hogy megkapja a legrosszabb testvéri rangot, a tesója helyett a pasiját választotta és elutazott vele Madridba...
Nem tudom, hogy milyen testvér tesz ilyent, de szerintem ez borzalmas. Én sosem tennék ilyent a testvéremmel.
Serena nem maradhatott a nővére lakásában, így a nővére barátja elintézte, hogy a lány az egyik haverjánál aludjon. Ez a haver nem más, mint egy különleges, félig francia fiú. A neve Jean-Luc.
Jean-Luc

Jean-Luc a történet elején nekem nem volt túlságosan szimpatikus, viszont ahogy haladtam a történettel egyre jobban megismertem a fiút és végül rájöttem arra, hogy mennyi minden is lakozik ennek a srácnak a lelke mélyén.
A fiút elhagyta a barátnője, ezért lelkileg nem volt éppen a legjobb formájában. Fotósnak tanult és képeket kellett készítenie, ezért gondolta, hogy elkíséri Serenát a Párizsi útjára és megmutatja neki a várost. Nagyon tetszett a kettőjük lassan kibontakozó kapcsolata, annak ellenére is, hogy az egész könyv csupán egy napot mutatott be. Bár a két főszereplő nagyon különböző volt, jól kiegészítették egymást és szurkoltam nekik, hogy vegyék már észre a másikat. Ne csak nézzék, hanem lássák is egymást.

" Mi van akkor, ha senki sincs, akit nekem szántak? Bármennyire is szeretném azt hinni, hogy mindenkinek megvan a lelki társa ezen a földön, és hogy mindenkinek van egyvalakije, aki direkt neki született, mégiscsak New Yorkban nőttem fel."

Az egyik legnagyobb álmom, hogy eljussak Párizsba, ezért még jobban élveztem a regény olvasását. Olyan varázslatos helynek tűnik és én is szerettem volna megnézni olvasás közben (is) azokat helyeket, amelyekre Serena és Jean-Luc ellátogatott. Leginkább az Eiffel-tornyot szeretném megnézni élőben, de természetesen könyvmoly létemre a Shakespeare and Company könyvesboltba is ellátogatnék... 💕
Általában a szenvedélyesebb történetekért szoktam rajongani, de a Csók Párizsban nem bővelkedett csók csatákban és ölelkezésekben sem. Még is azt kell mondanom, hogy ez így volt jó. Reális volt, hiszen csak pár órája ismerték egymást a szereplők és szinte idegenek voltak egymásnak. Serena a hangos, maximalista lány a narancssárga edző cipőjében és Jean-Luc, a kissé különc fotós, aki fél a szeretet kimutatásától, számomra nagyon kedvesek és örülök annak, hogy megismerhettem az ő történetüket.

Eredeti borító...

Az eredeti borító egyszerű és szép. Talán egy kicsit túl harsány ez a lilás-rózsaszín szín, de azért szépre sikeredett. Viszont a magyar sokkal szebb és hűen átadja a könyv hangulatát.
Ajánlom ezt a regényt minden kedves romantika kedvelőnek és bárkinek, aki szeretne egy igazán szép regénnyel kikapcsolódni a szürke hétköznapokon.
Köszönöm az élményt a Menő Könyvek kiadónak! Már alig várom a Csók Londonbant! Remélem, hogy ő is olyan fantasztikus regény, mint a Csók Párizsban .❤

Megtetszett?
Ide kattintva megrendelhető:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése