2019. február 19., kedd

XPékszer zsákbamacska 😊

Sziasztok!

A mai bejegyzésem nagyon izgalmas lesz, ugyanis egy zsákbamacska érkezett hozzám az XPékszer webáruháztól, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök! Izgatottan vártam, hogy megérkezzen a csomag, ugyanis még én sem tudtam, hogy mik rejtőznek a csomagban. ☺
Az XPékszer oldalán lehetőség van arra, hogy zsákbamacskát rendeljünk magunknak vagy akár ajándékba a szeretteinknek. 3 méretű és árkategóriájú zsákbamacska közül választhatunk, amelyek több ékszert is tartalmaznak. Legalább négyet, de persze ahogy növekszik a tasak mérete úgy nő az ékszerek száma is, amelyek a zsákocskákban rejtőznek. Én most a közepes zsákbamacskát fogom nektek bemutatni. 😊
Ebben a nagyon szép kis dísztasakban érkeztek meg az ékszerek. Ez a kis tasak vöröses színű, amelyen arany színű minták díszelegnek. Szeretem a vörös és az arany színt is, így már a maga csomagolás is nagyon tetszetős volt a számomra.
Az első termék, amelyet megpillantottam ez a különleges karkötő volt:
Lila, piros és arany színben pompázik, amely igazán különleges külsőt kölcsönöz a karkötőnek. Az ékszer közepén egy arany halacska található, amely mellé lila színű gyönygyök kerültek. Ezek a díszek pedig egy piros, erős anyagból készült kötelen díszelegnek. Nekem nagyon tetszik, mert gyakran hordok merészebb és színesebb karkötőket is. A csuklómra is teljesen jól passzol, nem lóg és nem csúszik le. ☺ Ezért tudom ajánlani vékonyabb csuklóval rendelkezőeknek is az ékszert.
Majd második termékként ez a nagyon fiatalos és jópofa fülbevaló akadt a kezeim közé:
A fülbevaló egy szóbuborékot ábrázol, amelyen a "Hello" és a "Baby" szavak kerültek. Szerintem nagyon klasszul néz ki és bulira, farsangra szuper kiegészítő lehet. De akik szeretik a kicsit merészebb darabokat a hétköznapokon is viselni, azoknak is remek választás lehet. Ami a legjobban tetszik azaz, hogy a fülbevaló párjai más színűek, így nagyon jó kontrasztot alkotnak egymással és a legtöbb ruhához is szuperül passzolnak.
A kedvencem pedig ez a nyaklánc lett!
Egy vékony ezüst láncból és egy gyönyörű medálból áll. A medál része egy biciklit ábrázol, amelynek a kerekei zöld Swarowski kövekből készült. Imádok bicajozni és a zöld a kedvenc színem, ezért nagyon közel áll a személyiségemhez ez az ékszer. Már fel is avattam és egészen biztosan sokat fogom hordani! ☺
De a csomagban nem csak egy nyaklánc bújt el:
A következő ékszer, amelyet megpillantottam ez a nagyon minimál stílusú és egyben elegáns stílusú nyaklánc volt. Egy rose gold színű láncból és egy medálból áll. A medál része nagyon aprólékosan lett kidolgozva, ugyanis a külső részén római számok találhatóak meg. A medál közepét pedig egy fehér kő díszíti. Egy egyszerű és csinos felsővel nagyon szépen mutat, így akik szeretnek nőiesebben öltözködni, azoknak nagyszerű választás lehet ez a nyaklánc. 
A nyaklánc után egy gyűrűt is találtam a zsákbamacskában:
Ezen az arany színű gyűrűn egy teknős és egy fehér gyöngy található. A gyűrű a gyönggyel egy kifinomultabb hatást kelt, amelyet én leginkább különlegesebb alkalmakon viselnék. Például színházba vagy egy elegáns étteremben lévő vacsorára. A gyűrű mérete állítható, így nem aggódni amiatt, hogy esetleg kicsi vagy nagy lenne számunkra. 
Az utolsó ékszer pedig egy elegáns stílusú nyaklánc volt:
A vékony ezüst színű láncra egy zafírkék medál került. Nagyon elegáns és különleges ékszer, amely ajándékba is tökéletes lehet. Jelesebb alkalmakra fogom majd viselni. Egy fekete kis ruhával fantasztikus outfit lehet, de akár csinosabb blúzzal is igazán szuper lehet. 
Nagyon izgalmas volt kibontani az ékszer zsákbamacskát, hatalmas élmény volt a számomra! 😊 Szebbnél szebb ékszereket tartalmazott, ezért én nagyon tudom nektek ajánlani, hogy ti is szerezzetek be egy zsákbamacskát az XPékszer-től!

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet! 
Legyen szép napotok!
Heni 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱