2019. február 9., szombat

Lolmarkt póló & pulcsi 🎁💕

Sziasztok!
A napokban érkezett meg hozzám egy csomag, amely a Lolmarkt-tól érkezett. ☺
Ezúton is köszönöm szépen Nekik! 
De lássuk is, hogy mi lapult a csomagban.
👉 https://lolmarkt.hu/ 👈
A csomagban először is egy póló lapult, amely új termék a Lolmarkt webshopjában. A póló a "Ha a királynő boldog" nevet kapta, amely szerintem nagyon frappáns és számomra nagy szerelem volt első tátásra is, ugyanis nagyon emlékeztetett engem az egyik kedvenc ifjúsági regényemre.

👑 Ha a királynő boldog 👑

(Bocsánat, hogy a pólót egy kicsit összegyűrődött.)
Szerintem gyönyörű szép a mintája a pólónak és ráadásul nagyon kényelmes is egyben. Az anyaga egy kicsit vékonyabb, mint az előző Lolmarktos póló, amelyet bemutattam, de igazából ez számomra pozitívum volt, hiszen hamarosan itt a jó idő (gyere már tavasz!) és természetesen én is jobb szeretek laza és vékonyabb pólókban flangálni a melegben. A póló puha anyagból készült és a minta nagyon jó minőségű. Sokat gondolkodtam azon, hogy melyik színben is rendeljem meg, mert választható fehér, fekete, szürke és kék színben is. Végül a fehér mellett döntöttem, mert ezen látszik szerintem a legjobban a minta kidolgozottsága. Ezt a döntésemet nem bántam meg, mert élőben is ugyanolyan szép, mint a képeken. :)
A méret tökéletes lett, bár aki jobban szereti a lazább pólókat az rendeljen inkább egy számmal nagyobbat a megszokottnál.
A közelgő Valentin-napra szerintem tökéletes ajándék lehet srácok a szerelmeteknek. 💕
~

Trónok harca - Stark pulóver

A pólón kívül megtalálható volt még a csomagban egy Trónok harca - Stark pulóver, amelyre már nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen is lehet a valóságban. Nos, ő sem okozott számomra csalódást! :)
Mint sokan mások én is nézem és nagyon kedvelem a Trónok harca című sorozatot. Már a legelső évadtól kezdve a Stark család áll legközelebb a szívemhez, főleg Arya miatt. Ezért nagyon megörültem, hogy egy Stark címeres pulóvert hordhatok most már a hétköznapokon. A pulcsinak nagyon kellemes, puha anyaga van, amelyet nagyon szuper viselni suliban, vagy akár munkahelyen is. Amellett, hogy kényelmes, véleményem szerint nagyon klasszul is néz ki és bátran tudom ajánlani srácoknak és lányoknak is!
Érdemes 1-2 számmal kisebb méretet rendelni, mint amekkorát hordtok. Én L-es méretet hordok, de a pulcsiból az M-es méret lett a tökéletes.
Ami kifejezetten tetszik még a pulcsiban, az a kapucni rész kialakítása. Nagyon klassz, hogy a kapucni belső része világos szürke.
Illetve a pulcsi rendelkezik még egy kenguru zsebbel is, amelyet én nagyon kedvelek, mert fázós a kezem és gyakran rakom a zsebembe, hogy kicsit felmelegedjen.
~
Összességében én csak ajánlani tudom nektek mind a két a terméket, mert igazán minőségi darabok, amelyeket megfizethető áron vásárolhattok meg. :)
Tippek a tisztításhoz: 
- A termékeket mindig kifordítva tegyük a mosógépbe és úgy mossuk ki őket 30°-on.
- Vasalásnál figyeljünk arra oda, hogy ne érjen közvetlenül a készülék a mintához. 
Ha mindezeket betartjuk, akkor évéken át hű társunk lesz a póló/pulcsi. 

Köszönöm szépen a lehetőséget a Lolmarkt-nak, illetve hogy elolvastátok a bejegyzésemet! 😊
Kellemes hétvégét mindenkinek!
Heni

Linkek a termékekhez:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése