2019. február 2., szombat

Hónap összegző |Január|

Sziasztok!

Úgy gondoltam, hogy egy új rovatot vezetek be a blogomon, amelynek a címe "Havi összegző" lesz. Minden hónapban készítek majd összegzős bejegyzést, amely során megosztom veletek az adott hónapban olvasott könyveimet, a megnézett filmeimet és a szépségápolásos/sminkes kedvenceimet. Ha érdekel titeket, tartsatok velem! ☺ 

Könyvek

Olvasás szempontjából azt kell mondanom, hogy mennyiség tekintetében volt már sokkal jobb hónapom, ám amelyeket olvastam ebben a hónapban, azok nagyon tetszettek. 
Januárban összesen 9 könyvet olvastam el. 
1 db thrillert: Daniel Glattauer: Örökké tiéd
1 db erotikust: Laurelin Paige: Chandler
2 verses kötetet: Útravaló és Tovább, tovább..
1 db new adultot: Vi Keeland • Penelope Ward: Nagyképű öltönyös
1 db ifjúsági regényt: Emery Lord: Minden velünk kezdődött el https://totorokuckoja.blogspot.com/2019/02/emery-lord-minden-velunk-kezdodott.html
2 db fantasyt: Patrick Ness • Siobhan Dowd: Szólít a szörny és Alynne Webb: Az utolsó https://totorokuckoja.blogspot.com/2019/02/alynne-webb-az-utolso.html
💚
Ezek közül a legeslegkedvencebb a Szólít a szörny volt. Fantasztikus volt a története és az illusztrációja is zseniális volt. 
Meglepetés volt számomra a Chandler és  Nagyképű öltönyös, ugyanis a fülszövegükből nem gondoltam arra, hogy ennyire tetszeni fognak a számomra. Emery Lord könyve is szintén nagyon tetszett, amelyről készítettem nektek egy könyvajánlót is. 
💚

Filmek

Ebben az évben részt veszek egy olyan kihívásban, amely során 10 db horrort kell megnézni, ezért ebben a hónapban igyekeztem még több filmet megnézni a horror műfajából. 
Januárban összesen 9 filmet néztem meg.

7 db horror 
• A balta
• Sikoly (újranézés)
• Aki bújt, aki nem
• Eleven testek
• Hideg préda 1.
• Hideg préda 2.
• Hideg préda 3.
4 db vígjáték
• Szexkemping
• Dumplin
• A partiállat
• Amerikai pite 1.rész
💚
A megnézett horror filmek közül az Eleven testek és a Hideg préda 1.része tetszett leginkább. Az előbbi talán inkább a komédia műfajába sorolható, ám ennek ellenére nekem nagyon tetszett a film hangulata és a szereplők is, (főleg R) humorosak voltak. A Hideg préda egy slasher horror, amelynek az eleje nem igazán tetszett, ám a film második fele szerintem már izgalmas volt. A folytatás már kicsit gyengébb volt sajnos. 
Ismertető:
Jannicke és Eirik a barátaikkal, Mikallal és annak barátnőjével, Ingunn-nal, valamint Morten Tobiasszal snowboardozni mennek Jotunheimen hegyei közé. Morten Tobias balestet szenved, eltöri a lábát. Mivel a kocsijuk túl messze van, hogy még a sötétedés beállta előtt visszaérjenek, arra kényszerülnek, hogy menedéket keressenek az elhagyott szállodában. Rájönnek, hogy a szállodát még 1975-ben zárták be, miután a tulajdonos fia eltűnt a hegyekben. Ám kiderül, hogy a szállodában rajtuk kívül van még valaki. Egy pszichopata gyilkos kezd vadászni rájuk. A fiatalok megpróbálják megvédeni magukat, ám a kis csapat létszáma egyre fogy. 
💚
Vígjáték terén nem volt igazán jó hónapom, de ha egyet emelhetnék ki, akkor az mindenképpen a Dumplin lenne. Tetszett a története, igazán szép volt.
💚

Szépségápolás

Szépségápolás terén 7 teljes kiszerelésű terméket sikerült beszereznem, illetve egy elektromos fogkefét.
Oral B Gum & Enamel Repair fogkrém és Oral B Vitality elektromos fogkefe:
Karácsonyra kaptam a szüleimtől őket és azóta csak őket használom. Nagyon megvagyok velük elégedve! A fogkrém nekem sokat segített az érzékeny fogaimon, ugyanis gyökérkezelésen estem át decemberben. A fogkefe pedig nagyon jól tisztítja a fogaimat és egyszerű használni is, hiszen 3 perc elteltével jelez a fogkefe, hogy abba lehet hagyni a fogmosást. Illetve adtak hozzá egy pótfejet is, amelyet 3 hónap elteltével kell majd lecserélni.
Nivea Invisible for Black & White fresg golyós deo:
Szintén karácsonyi ajándék volt és szeretem használni. Persze ilyen hideg időben nem is izzadok sokat, de azért kedvelem használni mert frissítő érzést nyújt és az illata is kellemes.
Nivea Soft Care kézkrém:
Imádom. Nagyon jól hidratálja a bőrömet és a shea vaj illatát is imádom. Újravevős lesz mindenképpen! ^^
Oriflame Swedish Spa Pure Breeze Anyagos maszk és gőzölő folyadék:
Őket egy szettben rendeltem, mert szerettem volna egy jól tisztító arcmaszkot. Mellé járt egy gőzölő, így gondoltam kipróbálom. Fél liter forró vízbe kell önteni pár cseppet, majd a tál fölé hajolni és egy törölközőt is érdemes teríteni a fejükre. 3 percig kell gőzölni, majd ezután szoktam felrakni a maszkot. 5-8 percig hagyom száradni, majd jól lemosom az arcomat langyos vízzel. Egy kicsit nehéz lemosni, de utána az arcom sokkal puhább és egészségesebb kinézetű is. Biztosan fogok még más Oriflame Spa terméket is rendelni. :)
Head & Shoulders Mandula sampon:
Ilyenkor télen gyakran küzdök korpással hajjal, ezért ilyen időkben mindig Head & Shoulders samponokat szoktam használni. Igazából nincs vele semmi gondom, de a citromos változatot jobban szeretem, mert az gyorsabban eltünteti a korpákat.
Oriflame HairX Gloss & Moisture hajápoló
Nedves és száraz hajon is szoktam használni. A hajamat selymesebbé teszi, de az illata talán egy kicsit erősebb, mint amelyre számítottam. Ennek ellenére nem rossz termék, de nem fogom újravásárolni.
💚

Smink

Oriflame Professzionális sminkszivacs:
Nagyon jó vétel volt! 560 forintért rendeltem meg akciósan, de nem számítottam arra, hogy ennyire szuper lesz. Még kezdő vagyok a sminkelésben, de szerettem volna egy sminkszivacsot, hogy könnyebben feltudjam vinni a korrektort a szemeim alá. Nagyon jól eldolgozta a korrektort és a kis szivacs is a kezemre áll. Kimostam egy kis baba samponnal, de sajnos megrepedt már az első használat után az oldalán. Ez egy kicsit elszomorított, de teszi a dolgát.
Oriflame The One Everlasting Precision korrektor:
Jól fed és könnyű eldolgozni. Meglepődtem, hogy ilyen picurka a kiszerelése. Nem túl folyós, pont ideáis a szem alatti sötét karikák eltüntetésére. Szerencsére jó színt választottam (LNude). Akciósan megéri az árát.
Oriflame Colourbox szempilladúsító spirál:
Sajnos nagy csalódás. :( Nekem nem dúsította a pilláimat és nehezen tudtam lemosni.
Nos, ez lett volna a januári összegzős posztom. ☺ Remélem, hogy tetszett nektek és sikerült pár tippet adom könyvekben, filmekben vagy akár szépségápolás terén. 
Legyen szép napotok! 
Heni 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése