2019. február 20., szerda

Nicol bizsu | Táska és pénztárca | 🐦💜

Sziasztok!

A mai bejegyzésem ismét a kiegészítők iránti szeretetemről fog szólni, remélem tetszeni fog Nektek! :)
Néhány napja érkezett meg hozzám egy csomag, amely a Nicol bizsu webáruháztól érkezett! Nagyon szépen köszönöm! 
A csomag egy táskát és egy pénztárcát tartalmazott:
Mint láthatjátok színben is illenek egymáshoz, így még nagyobb az örömöm. 😊 Szeretem ha a kiegészítőim összhangban vannak egymással, mert így sokkal jobban érzem magam a mindennapokban. A rendelés hamar megérkezett és a csomagolás is szuper volt. Egyik termék sem sérült meg a szállítás során, tökéletes állapotban érkeztek meg hozzám. 
Most pedig egyesével bemutatnám nektek a termékeket. 🐦
Az első termék, amelyet választottam ez a szürke oldaltáska volt:
Hamarosan beköszönt a tavasz, így szerettem volna egy kisebb méretű táskát, amelyet jól betudok illeszteni a hétköznapokban is. Igazából nem volt egyszerű a választásom, mert sok szuper táska található meg a Nicol bizsu webáruházban, de végül emellett a szürke, láncos táska mellett döntöttem. Nagyon kedvelem a szürke színt, mert szinte mindenhez jól passzol. A felső részén kialakított lánc pedig igazán különlegessé teszi magát a táskát, ám így is egy visszafogott és a ruhatárunkba könnyedén beilleszthető kiegészítőről van szó. Amit nagyon szeretek benne azaz, hogy a mérete pont megfelelő a hétköznapokra. Könnyedén elférnek benne a fontos dolgok, amelyek nem hiányozhatnak egy női táskából sem. Például: pénztárca, iratok, mobil, rágó, zsebkendő és egyéb csajos dolog. 😊
A táska hátoldalán található egy cipzáros rész is:
Szerintem remek ötlet volt, hogy a táska hátoldalára is helyeztek egy cipzáros rekeszt, mert így sokkal jobban eltudjuk helyezni a dolgainkat, mintha egy ömlesztett részből állna az egész táska. Én ide az irattartómat helyeztem el, mert valahogy akárhányszor elő kell vennem őket a táskámból, sosem találom meg őket. A cipzár miatt amiatt sem kell fájnia a fejemnek, hogy esetleg elhagyom vagy elfelejtem, hogy hová is tettem az irataimat, mert ezt a részt csak akkor fogom kicipzárolni, ha szükséges. 
A táska minőségi darab, az anyaga pedig műbőrből készült:
A táskát viselhetjük oldaltáskaként, válltáskaként de akár borítéktáskaként is. A vállpántja leakasztható és járt mellé ajándékba egy kisebb pánt, amelyet ha szeretnénk ráakaszthatunk a csuklónkra. Ez remek lehet például moziba is. Én például nem szeretek nagy táskával menni a moziba, ezért ez a táska csuklóra akasztva nagyon kényelmes lehet majd számomra a közel jövőben, amikor majd moziba dogok menni vagy akár színházba. 
Összességében én nagyon megvagyok elégedve a táskával, mert szép, minőségi és praktikus is egyben. 😊
A táska mellé pedig ezt a nagyon klassz pénztárcát választottam:
Nekem eddig kisebb méretű pénztárcám volt, de nem igazán volt jó választás, mert alig fért bele valami. Viszont ezt a boríték alakú pénztárca már sokkal tágasabb és kényelmesen elférnek benne a kártyáim és az apró, valamint a papír pénz is. A belső részén mindkét oldalán található 4-4 rekesz a kártyáknak. A cipzáros részébe pedig az apró pénz helyezhetjük el benne. Két külön rekesz pedig a papírpénznek lett fenntartva. A külsején pedig mint a képen is látható, egy cipzáros rész lett kialakítva, amelyben szintén tárolhatunk pénzt vagy esetleg kártyát is. Ami nagyon tetszik még a péntárcában az a kulcstartó és a szívecskés cipzár. 😊 
A pénztárca hátulja pedig egyszerűen lett kialakítva, amely nekem nagyon tetszik. Amikor megérkezett a rendelésem rögtön át is pakoltam belé a régi pénztárcámból és azóta is őt használom. A táskához hasonlóan nagyon megszerettem az utóbbi pár napban, amióta használatba vettem. 
Nagyon tudom nektek ajánlani a Nicol bizsu termékeit, mert megfizethető áron kínál számunkra divatos, szép és minőségi termékeket! 😊
Van egy szuper hírem számotokra!
Ha ti is szeretnétek a Nicol bizsu Webáruházból rendelni, a D2019 akciós kóddal, 15 % kedvezményt kaptok. 🐦

Kuponkód: D2019
15 % kedvezményre jogosít. 
Február 28.-ig érvényes.

Köszönöm, hogy elolvastátok! Legyen szép napotok!
Heni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése