2019. február 23., szombat

Könyvtárban jártam | Február |

Sziasztok!

A múlt héten könyvtárban jártam. A februári hónap nem indult túl jól olvasás szempontjából, de most már kezdek visszarázódni a régi kerékvágásba. Mostanában sokszor vagyok lehangolt, ezért igyekeztem olyan könyveket kikölcsönözni, amelyek jobb kedvre derítenek majd remélhetőleg. 
A kedvenc műfajomhoz, a történelmi romantikus műfajhoz tértem vissza:

Három Sylvia Day könyvet, egy Johanny Lindsey és egy Jojo Moyes könyvet választottam. Nem ígérem, hogy külön bejegyzést fogok róluk hozni, de a hónap összegző posztomban még szerepelni fognak. A Botrányos viszonyokat már elkezdtem, lassan a végére is érek. Vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, de még az utolsó novella hátra van belőle. Remélem, hogy az jobb lesz, mint az előző kettő. 
~
Ez most ilyen rövid bejegyzés lett, de köszönöm, hogy elolvastátok.
Kellemes napot mindenkinek!
Heni 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱