2019. június 18., kedd

Bagoly mintás sminkkészlet | Lili bizsu |

Sziasztok!

A mai blog bejegyzésben egy sminkkészletet szeretnék nektek bemutatni, amely a Lili bizsu webáruháztól érkezett. Ezúton is nagyon szépen köszönöm ezt a cuki sminkkészletet! 😊
Amikor elsőként meglátam ezt a terméket nem gondoltam volna róla, hogy egy sminkpalettát rejt magában. Véleményem szerint nagyon jópofára és igazán aranyosra sikeredett a külső csomagolás. Figyelem felkeltő, az egészen biztos! :)
Az oldalán egy kis patenttal nyitható és zárható, amely nagyon praktikus hiszen így nem sérül a paletta.
Mint a képen is látható több részből áll maga a sminkkészlet. A bal oldalán felül található egy tükör, amely nagyon jól jöhet például utazás közben is. Nem kell külön sminktükröt magunkkal vinni.
A tükör alatt találtó egy pirosító, amely könnyed halvány rózsaszínű. Egészséges pírt kölcsönöz az arcnak. Mellette pedig két sötétebb színű szemöldökformázó található, illetve egy highlighter is. Utóbbi nagyon jól tud mutatni lebarnult bőrön.
Az alsó sorban pedig három rúzs taláható, amelyet ecsettel vihetünk fel. Található benne egy akár hétköznapokon is viselhető sötétebb rózsaszín rúzs, illetve két sötétebb színárnyalatú. A sötétebbeket én inkább különlegesebb alkalmakra tudom elképzelni, de ha valaki szereti a merészebb sminket a hétköznapokon is, akkor neki remek választás lehet.
A sminkkészlet jobb oldalán pedig szemhéjpúderek találhatóak. Összesen 18 db szemhéjpúdert tartalmaz a szett. Az én kedvenceim az első két sorban taláhatóak. Kedvelem a natúr, föld színeket a szemeimen, ezért számomra ők lettek a befutók. De a mély burgundi lilás árnyalat is nagyon tetsztik, szerintem gyönyörűen néz ki. Amiért nagyon szuper még a sminkkészlet, hogy egy kisebb méretű ecset is jár hozzá, amellyel feltudjuk vinni a szemhéjunkra a szemhéjfestéket. Nekem leginkább a szemhéjpúdert vállt be, mert szépen pigmentáltak és tartósak is. Nem peregnek le a szemről és nem porzanak, ami mindenképpen pozitívum a részéről. A rúzsok felkenve kicsit halványabb színűek, de őket is kedvelem, mert nem szárítják az ajkakat és szép színt kölcsönöz annak. A szemöldökformázóról saját véleményt nem tudok írni, mert én nem festem a szemöldökömet. De a húgom kipróbálta és neki tetszett. Sötét hajúaknak tudom ajánlani, mert maga a szemöldök festékek is sötétebbek. 
A pirostó és a highlighter is jól működött. Ragyogó színt kölcsönzött az arcomnak és tartósság szempontjából egész jól teljesített még a nagy melegben is. 
Akik szeretnének egy olyan sminkkészletet, amelyben minden fontos termék helyett kapott, ráadásul kedvező áron mindenképpen szerezzen be egyet a bagoly mintás sminkkészletből! 😊 Több színben is megvásárolható, én a barnát választottam, mert az tetszett a leginkább. 
Ráadásul most akciós áron rendelhető meg! 1800 forint helyett csak 1250 forint! 💜 
A Lili bizsu oldalán nemcsak sminkkészletet, hanem karkötőt, gyűrűt, nyakláncot, ásvány ékszereket és még sok különleges darabot tudtok vásárolni kedvező áron. Nagyon tudom nektek ajálani! ☺ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱