2019. június 16., vasárnap

Nivea Urban Skin Detox 3 in 1 anyagos arclemosó

Sziasztok!

A mai bejegyzésben a Nivea Urban Skint Detox 3 in 1 anyagos arclemosóról fogom nektek elmesélni a saját véleményemet.
Néhány héttel ezelőtt sikeresen bejutottam a Trnd program keretében azon szerencsések közé, akik tesztelhették a Nivea új arcápolóját.
Hatalmas öröm volt ez számomra, mert nagyon kedvelem a Nivea termékeit és szeretek újdonságokat is kipróbálni.
Ezt az arcápolót 3 különböző módon lehet használni: arclemosóként, arcmaszként és arcradírként.
Természetes anyagokat tartalmaz, amelynek segítségével megszabadulhatunk a bőrünkön lévő szennyeződésektől és lélegezni hagyja arcunkat.
Zöld tea és fekete rizs is található benne, amelyek frissítik és nyugtatják a bőrt.
Én elsőként arcmaszként próbáltam ki. Az én bőröm kombinált. Érzékeny, néhol száraz, néhol pedig zsíros. Szóval nem könnyű bánnom vele, de próbálom megtalálni azokat a készítményeket és kozmetikumokat, amelyektől szebb és hidratáltabb lesz majd az arcbőröm.
A maszkot kb.5 percig hagytam fent, majd langyos vízzel lemostam azt. Tetszett benne, hogy jól hidratálta a bőrömet és nem csípte még az érzékenyebb területeken sem. Mindenképpen pozitívan csalódtam benne, de egy kicsit frissítőbb hatásra számítottam.
Arcradírként és arclemosóként már jobban elnyerte a tetszésemet, mert a nyári hőségben nagyon szuper érzés használni. Frissítő és valóban mattította az arcomat. Nem fénylett annyira napközben, pedig sokat sétáltam a nagy hőségben. Illetve az orromon lévő miteszerek száma csökkent.
Összességében azoknak tudom ajánlani a terméket, akiknek zsírosabb az arcbőrre, mert arra valóban jó megoldás lehet és sokat segíthet a mindennapi használatával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱