2019. június 21., péntek

Trendi Cuccok Webáruháza

Sziasztok!

Néhány napja érkezett meg hozzám egy csomag, amely a Trendi Cuccok Webáruháztól érkezett. Köszönöm szépen Trendi Cuccok Webáruház!
https://www.filleres-honlap.hu/
Ebben a bejegyzésben pedig szeretném nektek bemutatni, hogy milyen klassz dolgok lapultak a csomagban:
🌸
🌸
Nagy Harry Potter fan vagyok, így két HP terméket is választottam. Az egyik egy Hogwarts tornazsák, amely nagy kedvencem lett és már használatba is vettem az elmúlt napokban. Nagyon tetszik benne, hogy vízlepergetős anyaga van, így akár strandra vagy uszodába is magunkkal vihetjük. De akár fesztiválokra, nyaralásra is szuper lehet, mert sok minden elfér benne. A pontos mérete 41 x 33 cm. Én a hétköznapokon is szívesen fogom viselni, mert személy szerint én nagyon kedvelem a tornazsákokat. A tornazsák mintája nagyon szépen ki van dolgozva és jól bírja a mosást is.
Ha nektek is megtetszett a Hogwarts tornazsák, ezen a linken megrendelhető:
https://www.filleres-honlap.hu/harry-potter-hogwarts-tornazsak-2018
🌸
A másik HP termék amelyet választottam pedig nem más, mint egy Flip flop papucs. Szerintem nagyon klasszul néz ki az arany és a fekete párosítása. Nyaralásra, strandra tökéletes választás lehet, mert nagyon kényelmes és kellemes viselet a nyári hőségben. Elérhető 36/37-es, 38/39-es és 40/41-es méretben. Én a 38-as lábamra 38/39-es méretűt rendeltem és tökéletes lett.
A tornazsákkal párosítva még jobban mutat!
Ha nektek is megtetszett a flip flop papucs, ezen a linken megrendelhetitek:
https://www.filleres-honlap.hu/harry-potter-noi-flip-flop-papucs-2197
🌸
A harmadik dolog nagyon különleges, legalább is számomra egyértelműen az, mert még sosem volt motoros/biciklis maszkom. Fekete puha anyagból készült, amelynek az elején egy koponya minta található. Nagyon vagány és nem csak maszkként, hanem karkötőként, sálként és hajpántként is hordhatjuk. Bicajozás és motorozás közben is hasznos lehet, mint maszk, ezért nagyon tudom ajánlani lányoknak és fiúknak egyaránt.
Ezen a linken megrendelhető:
https://www.filleres-honlap.hu/koponyasmotoros-biciklis-maszk-754
🌸
Az utolsó termék, amely a csomagban volt az pedig egy Fortnite baseball sapka. Mostanában nagyon megkedveltem a baseball sapkákat és a Fortine játékot is nagyon szeretem, ezért választottam ezt a terméket. Nagyon tetszik az egyszerűsége és a kilalakítása, ugyanis a sapka hátsó része légáteresztő. Ez is egy uniszex darab, ezért fiúknak és lányoknak is remek választás lehet. A sportosabb és lazább stílusba könnyedén beilleszthető darab és a fekete színe miatt mindenhez jól megy. Ráadásul a mérete állítható.
Erre a linkre kattintva megrendelhető:
https://www.filleres-honlap.hu/fortnite-baseball-sapka
🌸
Én nagyon megvagyok elégedve az összes termékkel és csak ajánlani tudom nektek a Trendi Cuccok Webáruházát, mert eredeti és minőségi termékeket vásárolhattok a kínálatukban! 
 8.000 felett ingyenes a szállítás!
6.500 felett ajándék termék jár! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱