2019. június 23., vasárnap

Színváltó hangulat ékszerek | Hangulatos Bolt |

Sziasztok!

Ma egy ékszerekről szóló bejegyzést hoztam nektek, amelyben szeretném nektek bemutatni a Hangulatos Bolt Webáruháztól érkezett színváltó, hangulat ékszereimet. Ezúton is nagyon szépen köszönöm az ékszereket kedves Hangulatos Bolt! 
🌸
🌸
Az első ékszer, amelyet kiválasztottam az egy halcsontos nyaklánc volt. A különlegessége az, hogy hő hatására változtatja a színét. Összesen 12 féle színben tud pompázni. Nagyon megtetszett nekem ez a nyaklánc, mert kedvelem a halcsont mintát az ékszerekben. A nyaklánc lánca 40 cm, a medál mérete pedig 1,7 x 2,7 cm. Többen megdicsérték rajtam a különlegessége miatt. Én is úgy gondolom, hogy ez egy különleges nyaklánc és akik kedvelik a hasonló stílusú hangulat ékszereket, szerezzen be egyet a halcsontos nyakláncból. Ráadásul most akciós áron rendelhető meg, csupán 650 forintért.  
Erre a linkre kattintva megrendelhető:
🌸
A következő ékszer pedig egy gyűrű volt a csomagban. Ez a gyűrű egy virágot ábrázol és a nyaklánchoz hasonlóan változtatni tudja a színét. 
12 színárnyalatra képes, akárcsak a halcsontos nyaklánc. 
Fekete - Stresszes
Barna - Fél
Sárga - Ideges
Zöld - Vegyes érzelmek
Kék - Normális
Lila - Nyugodt
Sötétbarna - Nincs minden rendben
Világos barna - Minden rendben
Sötét sárga - Szerelmes
Sötét zöld - Romantikus
Sötét kék - Szenvedélyes
Sötét lila - Nagyon boldog
A gyűrű mérete állítható, így amiatt nem kell aggódni, hogy nagy vagy esetleg kicsi lesz. A virág minta mérete pedig 17 x 17 mm. Véleményem szerint nagyon aranyos kis gyűrű és igazán szépen mutat.
Most csupán 350 forintba kerül! 😊 
Ha nektek is megtetszett a virág mintás hangulat gyűrű, erre a linkre kattintva megrendelhető:
🌸
A harmadik ékszer, amelyet választottam egy karkötő. Ez egy piros és fehér gyöngyökből álló, gumis karkötő, amely a napsütés hatására változtatja a színét. Ha lehetne egy kedvencet választanom a három ékszer közül, ez esetben nekem mindenképpen a karkötő lenne a kedvencem. Általában nem könnyű találnom méretben megfelelő karkötőt, mert vékony a csuklóm és leesnek vagy lecsúsznak róla a karkötők. Viszont mivel ez a karkötő gumis, pont tökéletes a mérete és nem kell attól tartanom, hogy esetleg elhagyom valahol. Azt pedig, hogy napsütés hatására változtatja a színét, nagyon klassz dolognak tartom. 
Őt is akciós áron vásárolhatjátok meg, csupán 890 forintért! 
Erre a linkre kattintva megrendelhető:
🌸
Én csak ajánlani tudom Nektek a Hangulatos Boltot, mert remek áron vásárolhattok a kínálatukban különleges hangulat ékszereket! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱