2019. július 6., szombat

Florence fülbevaló | Precious |

Sziasztok!

Ma egy ékszeres bejegyzést készítettem el nektek. Pontosabban egy Florence nevű fülbevalót szeretnék a számotokra bemutatni, amely a Precious-tól érkezett néhány nappal ezelőtt. Köszönöm kedves Precious Webáruház!

Mostanában egyre inkább szeretek ékszereket hordani és véleményem szerint egy jól megválasztott ékszer öltözteti a viselőjét. Egy szép fülbevaló, pedig keretet ad az arcnak és üdébbnek varázsolja azt. Azért választottam a Florence fülbevalót, mert szerintem gyönyörű szép az arany és az ezüst szín együttesen. Ezt a fülbevalót el tudom képzelni akár egy randevún is, de igazából bármilyen alkalomra tökéletes választás lehet. 
Igazán elegáns és divatos, amelyet én a mindennapokban is szívesen hordok. Egy csinos blúzzal viselve munkába is elegáns viseletet nyújthat. 
Maga a fülbevaló cink ötvözetből és cirkónia kőből készült.
🌸 https://www.precious.hu/termek/florence-fulbevalo-arany-fazon/ 🌸
A mérete számomra tökéletes, mert nem túl nagy, de nem is kicsi. Nagyon nem kedvelem a fülbevalókban azt, hogy beleakadnak a hajamba és húzza azt, de szerencsére ez a Florence fülbevalónál nem fordult elő. 
Súlya könnyű, tehát nem nehéz a fülnek és azoknak is ajánlom a fülbevalót, akiknek érzékeny füle. Nekem nagyon érzékeny és bár az első órában, amikor viseltem a fülbevalót még piros volt a fülem, utána már hamar megszokta és semmilyen kellemetlenséget nem tapasztaltam vele kapcsolatban. 
Ha esetleg egy szép ajándékot kerestek a barátnőtöknek, anyukátoknak, testvéreteknek vágy bármilyen női rokonotoknak, ismerősötöknek a Florence fülbevalót nagyon tudom ajánlani, mert különleges, divatos és elegáns. 
Az ékszer egy kis organza táskába érkezett, így akár már csomagolás nélkül is nyugodtan ajándékozható annak a személynek, akit szeretnétek meglepni. De saját használatra is nagyon praktikus ez a kis zsák. Én esténként ebbe szoktam belehelyezni a fülbevalót, így nem sérül és reggelente nem kell keresnem az ékszeres dobozomban a fülbevaló párját. 
Az ékszeren cirkónia kőből díszített kövek találhatóak, amelyek egyedibbé teszik az arany színű karika fülbevalót, illetve a fülbevaló hátoldala is részletesen ki van dolgozva. Ugye milyen szép? ☺
Ha ti is minőségi, divatos és egyedi ékszert szeretnétek vásárolni, látogassatok el a Precious oldalára, ahol a következő ékszereket és kiegészítőket találhatjátok meg a kínálatukban:
• Fülbevalók
• Gyűrűk
• Karkötők
• Nyakláncok
• Órák
🎡 https://www.precious.hu/ 🎡

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok! Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱