2019. július 2., kedd

NEO 3 fiókos komód | Enterieur |

Sziasztok!

A mai bejegyzésem igen különleges lesz, hiszen egy bútort, pontosabban egy komódot szeretnék nektek bemutatni. 
Már több bejegyzésemben is említettem nektek, így akik már régebb óta követik a blogomat, biztosan tudják, hogy az utóbbi néhány hónapban szoba átalakítást végeztem. Átfestettem a falat, tapétát ragasztottam, álmennyezetet rakattam és még sorolhatnám. Nekem már évek óta egy régi, nagy szekrényem volt, amelyben a ruháimat tároltam. Őszintén szólva nagyon nem kedveltem, mert bár sok ruha fért bele, valahogy még sem volt az igazi. Túl sok helyet foglalt és rendszerezni sem lehetett benne úgy, ahogyan azt én akartam. Ennek az oka az volt, hogy egy nagy térből állt az egész szekrény, így a hajtogatott ruháim is folyton eldőltek. Így jött az az ötletem, hogy a szekrényemet elajándékozom az egyik családtagomnak (aki mellesleg nagyon örült neki, így jó helyre került) és helyette beszerezek egy sokkal praktikusabb bútort, vagyis egy komódot. Sokat nézelődtem bútor boltokban és online webáruházakban is, de végül az Enterieur mellett döntöttem, mert nála voltak a legmodernebbek és árban legkedvezőbb termékek. 

Én a Neo 3 fiókos komódot választottam:

Mindenképpen modern és fiatalos komódot szerettem volna, mert stílusban ez áll hozzám a legközelebb és a hálószobámba is tökéletesen illik. 
A komód anyaga fóliázott forgácslapból készült. Manapság a legtöbb bútor alapanyaga a forgácslap, amely faipari hulladékból készül. Ezeket a faipari hulladékokat magas hőmérsékleten műgyantával összeragasztják, majd kipréselik azt. Ennek az egyik előnye az, hogy könnyű. Tehát költözéskor vagy lakás felújításkor nem kell bajlódnunk a nehéz szekrények cipelésével. Ráadásul olcsóbban is vásárolhatóak meg a forgácslapból készült bútorok, amelyek ugyanolyan esztétikusak és minőségiek, mint a drágább bútorok. 
A Neo 3 fiókos komód ára 23.300 forint, amely véleményem szerint teljesen reális és baráti ár érte. 
A komód 3 fiókot tartalmaz, amelyek a felső perem megfogásával nyithatóak ki. Nagyon jól kategorizálható és könnyen rendszerezhető. A felső fiókba kerülhetnek a fehérneműk és zoknik. A második fiókba a pólók és felsők, míg a harmadik fiókba pedig a nadrágok. Én így fogom őket rendszerezni. De nem csak hálószobában lehet alkalmazni. Én eltudom képzelni nappaliban és gyerekszobában is. 
A komód színe, amelyet választottam Brooklyn tölgy, de megvásárolható még ezüst dió színben is, amely szintén nagyon szép. 
A komód szélessége 77 cm, a magassága 82 cm és a mélysége 40 cm. Egyáltalán nem foglal el sok helyet, még is sok ruhát tárolhatunk benne.
Nem csak modern, hanem minimalista stílushoz is nagyon jól passzol, mert egyszerű és semmi hivalkodó nincs a kinézetében. A tetején tárolhatunk dísztárgyakat, akár többet is, hiszen a komódon bőven elférnek. Minimalista stílus esetén például helyezhetünk rá egy vázát, benne egy szál virággal. Modern stílus esetén ékszertárolót, képkeretet vagy bármilyen nekünk tetsző vagy fontos dísztárgyat.
A komód lapraszerelve, kartoncsomagolva érkezik meg. A Neo 3 fiókos komód második bejegyzésében megfogom nektek mutatni, hogy hogyan lehet egyszerűen és gyorsan összeszerelni a terméket. ☺
Ha ti is egyedi és minőségi bútort kerestek, mindenképpen látogassatok el az Enterieur weboldalára! Többek között megtalálható a kínálatukban nappali, hálószobai, étkezői, fürdőszobai, gyerekszobai, konyhai és még sok más egyéb bútor. Csak ajánlani tudom nektek az Enterieur termékeket, mert remek termékeket kínálnak a vásárlóknak, kiváló minőséggel és megfizethető árral!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱