2019. július 13., szombat

Minnie táska | Családoshop 💞

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben egy igazán cuki táskát szeretnék nektek bemutatni, amely a CsaládoShop webáruháztól érkezett! ☺
Ezúton is nagyon szépen köszönöm a táskát!
A Minnie minta nem csak a kislányok körében, hanem már a nagyobb lányok és hölgyek körében is közkedvelté vállt. Az utóbbi néhány évben kezdődött a Minnie egér minta divat és azóta is nagyon sok lányon, hölgyön láttam már olyan ruhát, amelyen az egyik leghíresebb Disney figura díszeleg. Nos, bevallom őszintén, hogy engem is elkapott ez a divatláz és magam is nagyon szívesen hordok Minnies ruhákat és kiegészítőket. 
Azért választottam a CsaládoShop webáruházat, mert nagyon megtetszett benne az, hogy ennyire széles körű kínálata van. Már a webaruház nevében is benne van, hogy bizony ők a család minden tagjára gondolnak. Az anyukákra, apukákra, gyerekekre, idősekre, babákra és még a háziállatokra is. De ha ez még nem lenne elég, műszaki cikkeket és lakberendezéssel kapcsolatos kiegészítőket is kínálnak a vásárlóknak. Nagy márkák is megtalálhatóak náluk, mint például Guess vagy Armani. 
Szebbnél szebb termékek találhatóak meg náluk, de én most egy kisebb méretű Minnie táskát választottam. Mivel itt a nyár, mindenképpen szerettem volna egy kisebb méretű táskát. Tudjátok olyan táskát, amelyet csak felkapunk és már rohanhatunk is. Nyáron szeretek a városban sétálni, fagyizókba járni és a családdal esténként elmenni vacsorázni. Ezekhez a programokhoz is teljesen tökéletes a Minnie táska, mert a legfontosabb holmijaim beleférnek. Vagyis a pénztárcám,az irataim, a kulcsom és a telefonom. Persze azért szokott bele kerülni még egy kis csomag zsebkendő és egy csomag rágó is. 
A szállításról azt tudom elmondani, hogy gyors volt. 2 munkanap alatt megérkezett (raktáron volt a termék) teljesen éppen. Nagyon odafigyelt a CsaládoShop a csomagolásra és a táska belülről is tömve volt. 
A CsaládoShop a raktáron lévő termékeket 1-2 munkanap alatt kézbesíti, de minden termék adatlapján megtalálható, hogy kb.hány nap a szállítási idő. Ez általában 5-7 munkanap.
A termékben nem csalódtam, hiszen ugyanolyan szép, mint a képen. 
Kifejezetten tetszik benne, hogy kerek alakú. Nekem olyan kis bohókás és aranyos tőle a megjelenése. 
Fekete alapon fehér pöttyös és a tetején található két Minnie fül és az elmaradhatatlan piros, nagy masni! Most mondjátok, hogy nem cuki. Ugye, hogy az? 😘 
A pántja állítható, így nagyon kényelmes a viselete. Bár én 24 éves vagyok, úgy gondolom bármilyen korosztály számára szuper választás lehet és akár ajándékként is adható kedves lány/hölgy ismerősünk vagy családtagunk részére. Maga a táska szuper minőségű és csak ajánlani tudom mindenkinek! 
A CsaládoShop webáruházban rengeteg, gyönyörű Minnie mintájú kiegészítőket és ruhákat vásárolhattok. Nem könnyű választani köztük, az biztos, hiszen mind csodaszép. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése