2019. augusztus 24., szombat

Csinos, virágos ruha 🌷

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben egy nagyon nőies és csinos ruhát szeretnék nektek bemutatni, amely a Grace Shop webáruházában vásárolható meg. 
🌷 
https://graceshop.hu/
Még több csodálatos ruhát erre a linkre kattintva találhattok:
https://graceshop.hu/noi-ruhak/noi-ruha ☀
Ha egy szóval kellene jellemeznem ezt a ruhát, az mindenképpen a bájos lenne. Legalább is nekem rögtön ez a szó jutott eszembe, amint megláttam. Kifejezetten tetszik benne, hogy bohókás és aranyos ruhadarab. A ruha alapszíne szürke, amelyen fehér vágok találhatóak. A ruha kicsivel ér térd fölé, amely szerintem tökéletes hossz az olyan alacsony lányoknak is, mint én vagyok. (155 cm) A ruci alján fodor található, amely az én egyik kedvenc részem a ruhán, mert kiskoromban imádtam a pörgős szoknyákat és ez a ruha eszembe jutotta a gondtalan és boldog gyermekkoromat. De nem csak a szoknya rész alján található fodor, hanem az ujj részen is, amely pedig bohókássá teszi a megjelenésünket. Azoknak is tudom ajánlani ezt a ruhát, akik esetleg nincsenek megelégedve a karjukkal, mert nem elég feszes, hiszen az ujj rész könyékig ér, így nagyon kényelmes viseletet nyújt. Derék résznél pedig található egy megkötő, amely kiemeli a derekunkat és igazán csinos külsőt tud kölcsönözni a viselőjének. A nyak része zárt, amely kedvez a konzervatív stílus kedvelőinek. Véleményem szerint ez a ruha tökéletes lehet nyaralásra, városi sétára, munkahelyre és akár randevúra is. Én azt az elvet vallom, hogy a kevesebb néha több és teljesen igaz erre a ruhára is. A hossza tökéletes, mert nem rövid és hivalkodó, de emellett nem is túl hosszú. Az ujj hossza praktikus és egyben kényelmes kialakítású is. Az alján lévő fodor pedig nagyon nagy kedvencem, mert szerintem cuki! A derékban megkötős része pedig csinossá és nőiesebbé teszi a megjelenésünket. A nyak része pedig azért tetszik, mert zárt és nem kell attól tartanunk, hogy kivillan a melltartó pántja, hanem egyszerűen csak felkapjuk a ruhát magunkra és már is csinosan és mutatósan mehetünk a dolgunkra. ☺ 
A ruhát eltudom képzelni egy balerina cipővel, amely színben passzol hozzá. Például egy fehér balerina cipővel, amely illik a ruhán lévő fehér virágokhoz. 
Megtetszett a ruha?
Itt rendelhető meg:
Márka: Tamaris ( 11.990.-)
Persze ha már cipőknél tartunk, nem maradhat el az egyik legfontosabb kiegészítő, a táska sem. Szerintem a fehér itt is nagyon jó választás lehet, de mivel a ruha inkább bohókás és csinosabb darab, sokkal jobban illene hozzá egy kisebb táska, amely viselhető oldaltáskaként és válltáskaként is. 
Márka: Tom Tailor ( 13.990.-)
Ékszert én csak egy valamit vennék fel hozzá, amely kicsit különlegesebb. Erre megfelelő választás lehet egy ezüst gyűrű, amelyeket én nagyon kedvelek, mert szépek és mutatósak! 
925 ezüst gyűrű ( 3.000.- Ezüstös.hu)


A mai bejegyzésem ennyi lett volna, remélem hasznos volt a számotokra! Hamarosan jövök egy újabb divattal kapcsolatos bejegyzéssel. Addig is szép nyarat mindenkinek! ☀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy