2019. augusztus 27., kedd

Mid Year Book Freakout Tag

1. Az idei éved eddigi legjobb könyve
Kylie Scott: Play-Futam
Imádtam ezt a könyvet. Az év elején, pontosabban februárban olvastam és azóta sem olvastam olyan regényt eddig ebben az évben, amely annyira megnevetetett és jókedvre derített volna, mint a Futam. 😊 Szóval eddig mindenképpen ő az eddigi évem legjobb könyve. 
2. Legjobb folytatás, amit eddig idén olvastál
Nos, ide is a Playt szeretném választani, mert ő volt a legjobb folytatás, amelyet eddig idén olvastam. Sokkal jobban tetszett, mint David könyve. (Pedig őt is imádom. 💜)

3. Egy új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél
Böszörményi Gyula: Szer'usz világ
Az egyik kedvenc sorozatom az Ambrózy báró esetei, így már nagyon szeretném elolvasni a Szer'usz világot is. A könyvtárból már sikerült kikölcsönöznöm, de pár hetet még várnia kell a polcomon, mert vannak még könyvek, amelyeket előtte szeretnék elolvasni. :) 
4. Az év második felének legjobban várt kiadása
Jennifer Donnelly: Stepsister - Egy sötét mese
A fülszövege elolvasása után csak annyit tudtam mondani, hogy: "KELL!" Nagyon izgalmas regénynek ígérkezik. Kicsit sötét, de pont emiatt csigázott fel nagyon! Mindig is érdekelt Hamupipőke mostoha testvéreinek az élete. Emlékszem kiskoromban is, miközben néztem a mesét, azon gondolkodtam, hogy miért ilyen gonoszak ezek a lányok? Ez a feldolgozás pedig nagyon szupernek tűnik, alig várom, hogy olvashassam! 💗 
5. A legnagyobb csalódás
Szerencsémre ilyen nincs. 

6. A legnagyobb meglepetés
Pateick Ness • Siobhan Dowd: Szólít a szörny
Fantasztikus regény volt. Nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog nekem. Sötét, misztikus és elgondolkodtató történet, amelyet minden fantasy rajongónak csak ajánlani tudok.
7. Új kedvenc író (debütálás vagy csak neked új)
Laurelin Paige
Még év elején olvastam tőle a Chandler című regényét, amely egy erotikus-romantikus regény. Nagyon tetszik a stílusa és igazán megszerettem.
8. A legújabb fikciós szerelmed
S.Jae Jones: Alvilági dal
Épp most olvasom az Alvilági dalt (amely eddig nagyon -nagyon tetszik!) és a Goblin király nagyon jó úton halad, hogy bekerüljön a kedvenc férfi karaktereim közé.
9. A legújabb kedvenc szereplőd
Rácz-Stefán Tibor: Élni akarok!
Lilla a legújabb kedvenc szereplőm, mert csupa szív lány és egyszerűen imádtam.
10. Egy könyv, ami megríkatott
Ide is ez Élni akarok című könyvet választanám, Rácz-Stefán Tibortól. Már a 30.oldala után meghatódtam és bizony a vége megríkatott... 😢
11. Egy könyv, ami boldoggá tett
Rácz-Stefán Tibor: Túl szép
Boldoggá tett, mert megmutatta, hogy vannak akiknek a belső valóban fontosabb, mint a külső és a Túl szép című könyv telis-tele volt cuki és szenvedélyes jelenetekkel. 😊
12. Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttál
Egyet sem láttam. 
13. A legszebb könyv, amit vettél vagy kaptál
Eszes Rita: Rókatündér
Élőben elképesztően gyönyörű! Imádom a színét és a hangulatát, ezért most jelenleg ő a legszebb könyv a polcomon. (Vagyis inkább a komódomon, mert mindkét könyvespolcom betelt...de inkább hagyjuk. :D )
14. Milyen könyveket akarsz mindenképpen elolvasni év végéig
Őket mindenképpen szeretném elolvasni az év végéig:
Eszes Rita: Rókatündér
Böszörményi Gyula: Szer'usz világ
Róbert Katalin: 6 hét a világ
Ashley Carrigan: Suttogó-völgy
Lucinda Gray: Az aranykalitka
A többit még így előre nem tudom, hiszen szoktam járni könyvtárakba, vásárolni is szoktam könyvesboltokban, online, illetve ajándékba is szoktam kapni könyveket.

Ennyi lett volna az én Mid Year Book Freakout Book Tagem. Ha van kedvetek töltsétek ki ti is! ☺ 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy