2019. augusztus 28., szerda

Eros kapucnis pulóver | Manzara |

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben szeretnék nektek bemutatni egy nagyon kényelmes és csinos pulóvert, amely a Manzara oldalán vásárolható meg. 
Már több bejegyzésemben is említettem nektek, hogy az én stílusom sportos és laza, de továbba nagyon szeretem a nőies ruhadarabokat is.
Ez a pulóver azért tetszett meg nekem elsősorban, mert gyönyörű szép a színe és kifejezetten tetszik a különleges kialakítása. 
Az utóbbi időkben nagyon megszerettem a rózsaszínt és szívesen hordok pink, mályva és málna színű ruhadarabokat valamint kiegészítőket is.
A rózsaszín a szeretet és a szerelem színe. Jelenthet feltétel nélküli szeretetet, gondoskodást, női megérzést és együttérzést. Ha ti is nagyon szeretitek a rózsaszínt, valószínüleg kedves és gyengéd emberek vagytok.
~
Hamarosan itt az ősz és én szeretek előre gondolkodni, előre beszerezni a következő szezon ruhadarabjait. Nekem nagyon tetszik ez a pulcsi és teljesen odáig vagyok a stílusáért és a színéért is. Vásárláskor számomra mindig nagyon fontos tényező az, hogy a ruha kényelmes legyen. Mint említettem nektek kedvelem a csinosabb, nőiesebb darabokat és ezeket a jellemzőket mind tartalmazza a pulóver. Elsősorban nagyon kényelmes, mert az alján található gumírozott rész, finoman rásimul a csípőnkre, amely a közelgő hűvös időjárásban biztosan nagyon jól fog jönni. Én nem kedvelem a rövidebb felsőket, pedig tudom, hogy az utóbbi időkben nagy divat volt főként a fiatal lányok körében. Viszont ez a pulcsi megfelelően védi a derekunkat, ami nagyon fontos számomra és gondolok a legtöbb lánynak/nőnek is, hiszen senki sem szeretne felfázni.
Nem igazán kedvelem az unalmas ruhadarabokat, ezért rögtön felcsillant a szemem, amikor megláttam a pulcsit. Rögtön megtetszett az, hogy a halvány rózsaszín mellett helyett kapott egy erőteljesebb pink szín is. Kapucnis, amely nagyon praktikus lehet az esős és szeles időkben. Személy szerint én imádom a kapucnis fesőket, mert ritkán szoktam hordani sapkát és ha erős szél fújna vagy eleredne az eső, egyszerűen csak felkapom a fejemre a kapucnit és már megyek is tovább. A kapucnin található két megkötő is, amelyek szintén pink színűek. Mint a képen is látható a pulcsi nyak része kicsit különlegesebb, hiszen található rajta egy csavar, amely nagyon egyedivé varázsolja a terméket.
A felső anyaga 25% pamut, 75% poliészter, ezért nagyon finom puha és igazán kellemes viseletet nyújt. Jelenleg S és XL méretben rendelhető meg.

Mérettáblázat

A pulóvert "Eros kapucnis pulóver" néven találhatjátok meg.
A sportosabb felsőkben az az igazán szuper dolog, hogy sokféle outfitettel viselhetjük. Viselhető farmerrel, sportos nadrággal és akár legginssel is, mert a pulcsi hosszított és takarja a feneket. Remekül kombinálható és a Manzara oldalán sok szuper hozzá illő farmert és legginset is megvásárolhattok. Bátran ajánlom nektek az oldalt, mert minőségi és szép termékek találhatóak meg a kínálatukban mint például farmerek, pulóverek, bikinik, alkalmai ruhák, maxi ruhák és még sok minden más.
A 2019-es nyáron nagy kedvenccé vált a hölgyek körében a maxi ruha, amely a Manzara oldalán többféle stílusban, mintában és színben is megtalálható.
Az én kedvenceim a képen látható maxi ruhák:
 Elegáns ruha Plus Size Kenly
Virágos Maxi ruha Sherilyn
Hosszú estélyi ruha Pipa
Elegáns ruha Kenly

Van egy kuponom is a számotokra, amely 10% kedvezményt jelent minden termékre, 1 hónapon át.

Kuponkód: TOTOROKUCKOJA10


Legyen szép napotok! ☀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy