2019. augusztus 28., szerda

Könyvtárban jártam | Augusztus |

Sziasztok!

Ma könyvtárban jártam, így gondoltam megosztom veletek, hogy miket sikerült kikölcsönöznöm. 
Az első utam szokásosan az ifjúsági részleghez vezetett, ahol sikerült egy viszonylag új megjelenésű Dream válogatásos könyvet találnom, amelynek a címe Adi Alsaid: Soha, mindig, néha. A fülszövege alapján aranyosnak és könnyed történetnek tűnik. :)

Az ifjúsági részleg után a felnőtt szórakoztató irodalomhoz mentem kutakodni egy kicsit, ahol hosszas tanakodás után egy olyan könyvet választottam, amelyet eddig szándékosan kerültem, viszont Rácz-Stefán Tibor: Élni akarok! című regénye is hasonló témát dolgozott fel és nagyon tetszett. Ezért haza jött velem John Green: Csillagainkban a hiba című kötet is. 

Kicsit rég volt már, hogy erotikus könyvet olvastam, ezért választottam egy regényt ebből a műfajból is. A fülszövege nem árult el sok mindent, de kíváncsivá tett ez a tanár-diák viszony, ezért Pam Godwin: Vágyakra hangolva című könyvét is kikölcsönöztem. 

Most csak három regény jött velem haza, mert itthon is van jó pár olvasatlan könyvem, amelyeket szintén szeretnék elolvasni a következő hetekben. Sok könyvajánlót fogok nektek hozni! Addig is legyetek jók és köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet. 😊 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy