2019. augusztus 29., csütörtök

Női cipzáros dzseki | WCCSHOP |

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben a divat rajongóknak szeretnék kedveskedni, ugyanis egy női cipzáros dzsekit mutatnék be nektek itt a blogomon, amely a WCCSHOP webáruházában vásárolható meg:

Tudom, hogy még javában tombol a meleg és a nyárból is van még közel egy hónap, de azért lássuk be, hogy közeleg a tél az ősz. Én szeretek előre gondolkodni és szezon előtt beszerezni a fontos holmikat. Bizonyára köztetek is akad olyan személy, aki hasonlóan gondolkodik, mint én és hasznos lesz számára ez a bejegyzés. ☺
A WCCSHOP kínálatában női és férfi ruhák, kiegészítők és cipők is megtalálhatóak bő választékban és különböző stílusban. Az én stílusom sportos és laza, mert szeretem a kényelmes ruhákat a mindennapokban. Sokszor hordok farmert pólóval, ha hűvösebb az idő, akkor pedig veszek a póló fölé egy cipzáros felsőt. Ezért nagyon megtetszett számomra a WCCSHOP kínálatában megtalálható cipzáros dzseki:
Ami elsőként megtetszett benne az a különleges és egyedi kinézete volt. Az anyaga puha pamutból készült, míg a ujja pedig műbőrből. Ennek a két anyagnak a párosítása véleményem szerint nagyon klasszul alakult, mert igazán vagány stílust kölcsönzött még ennek az egyszerű dzsekinek is. A hűvös őszi időjárásban nagyon jól jöhet ez a dzseki, hiszen kényelmes és meleg is. Egy farmerrel, pólóval és tornacipővel párosítva már is kaphatunk egy stílusos külsőt. Én egy sötétkék farmerrel, fekete pólóval és egy Converse tornacipővel tudom leginkább elképzelni saját magamon. Tetszik benne még az, hogy azon kívül, hogy kényelmes és mutatós darab, praktikus is egyben. Található rajta két zseb is, amelyeket fekete bőrbetétes anyag díszít, akárcsak a pulcsi ujjait. Illetve kapucnis, amelyet én imádok. Gyakran hordok kapucnis felsőket, mert nem szeretek magammal cipelni esernyőt... Így ha eleredne az eső vagy csak fújna a szél, egyszerűen a fejemre teszem a kapucnit és már megyek is tovább. Két féle színben kapható. Megvásárolható szürke és fekete színben, illetve teljes fekete színben is. Nekem mindkét változat nagyon tetszik, de talán egy kicsivel jobban tetszik a szürke-fekete változat. 

Milyen öltözködési stílushoz passzol leginkább a blog bejegyzésemben bemutatott dzseki?

Sportos stílus.

Úgy gondolom, ha a mindennapokban ti is a kényelmes ruhadarabokat részesítitek előnyben és gyakran viseltek farmert, pólót és sportcipőt vagy tornacipőt, akkor a sportos stílus való nektek. 
Ennek a stílusnak számtalan előnye van. Például, hogy komfortosan öltözködhettek és nem kell szűk és kényelmetlen ruhákat hordanotok. Hozzám ez a stílus áll a legközelebb. Ne értsetek félre, hiszen én is szeretem a nőies és szép ruhákat. Viszont ezeket különlegesebb alkalmakra szoktam tartogatni. 
A dzsekit tudom ajánlani suliba, városi sétára, moziba vagy akár  olyan munkahelyre is, ahol nincs előírva az, hogy milyen ruhákat hordhattok. 
A WCCSHOP webáruházat csak ajánlani tudom nektek, mert minőségi, márkás és árban megfizethető termékeket vásárolhattok tőlük!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱