2019. augusztus 18., vasárnap

Griffendél póló | Best Stuff |

" Ha vakmerő vagy s hősi lelkű, / Házad Griffendél. / Oda csak az kerül, ki / Semmitől sem fél. "

Sziasztok! 

A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni a csomagban lapult második terméket, amely a Best Stufftól érkezett a napokban. 
~
A Best Stuff webáruházban újdonságként most pólókat is rendelhetünk, női és férfi fazonban is. Megtalálható a kínálatukban Trónok harcás, Marveles és még sok szuper mintájú póló. Mivel én imádom a Harry Potter könyveket és a filmeket is, nem is gondolkodtam sokat azon, hogy milyen mintájú pólót válasszak. 😊 Sok tesztet kitöltöttem, szerintem az összes neten találhatót, hogy a Teszlek Süveg melyik házba osztana be. Elég vegyes lett az eredményem, mert hol a Mardekár jött ki, hol pedig a Griffendél. Én is úgy gondolom, hogy bennem mindkét ház főbb jellemzői megtalálhatóak, szóval én mindkettőnek vallom magam. 
Most pedig egy Griffendéles pólót választottam, amelyet imádok!
 A képen nagyon megtetszett a mintája és a színe is, ezért nagyon izgultam, hogy vajon milyen is lesz a valóságban. De azt kell mondanom, hogy élőben is teljesen le vett a lábamról és azóta nagy kedvencem lett. 
Igaz, hogy ez egy férfi póló, de én úgy gondolom, hogy ez nem igazán számít. Én jobb szeretem a lazább, over size stílusú pólókat, mert ezek sokkal kényelmesebbek, mint a szűk pólók, amelyek szó szerint rátapadnak az ember testére még ebben a hatalmas melegben is. Gondolom ti is vagytok így ezzel páran, ezért számotokra is nagyon tudom ajánlani, hogy nézzetek szét a Best Stuff oldalán, mert biztosan találtok olyan pólót, amely a ti tetszéseteket is elnyeri. A póló M, L és XL méretben rendelhető meg. Én L méretben rendeltem meg és pont olyan, amelyet szerettem volna. Nem túl nagy, nem is kicsi. Pont megfelelően laza és farmerrel, sportcipővel párosítva egy nagyon klassz szettet kaphatunk vele. 

Méretek

M méret: szélessége 53 cm, hosszúsága 72 cm.
L méret: szélessége 56 cm, hosszúsága 74 cm.
XL méret: szélessége 58 cm, hosszúsága 76 cm.

Az anyaga 100% pamut! Nagyon finom, puha anyaga van és hagyja szellőzni a bőrt. Igazán kellemes viselni. 
Fontos, hogy kifordítva mossuk 30°-on! Ha ezt a szabályt betartjuk, biztosan sok éven át megmarad a póló anyagának és mintájának a minősége.
Hivatalos Harry Potter termék! 
Megtetszett?
Itt rendelhető meg:
Nagyon megvagyok elégedve a termékkel, mert minőségi, kényelmes és fantasztikusan néz ki!

Érdekességek:


- A házat Griffendél Godrik alapította a 10.század végén.
- A Griffendél házba a bátrak kerülnek!
- Címerállata az oroszlán.
- Klubhelyisége az iskola egyik tornyában található. Pontosabban a Kövér Dáma portréja mögött.
- A ház színei a skarlát vörös és az arany.
- Kísértete Félig Fej Nélküli Nick.
- Vezetője McGalagony professzorasszony.
A ház néhány ismertebb tagja:
Harry Potter
Remus Lupin
Sirius Black
Rubeus Hagrid
Albus Dumbledore


A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊
Sőt, hogy ha 15.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!
Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!
Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.
Köszönöm szépen Beststuff a szuper pólót! ❤
👉 https://beststuff.hu/ 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy