2019. augusztus 10., szombat

Joma C.200 sportcipő

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben egy igazán klassz sportcipőt szeretnék nektek bemutatni, amely a Joma Webáruháztól érkezett néhány nappal ezelőtt. Ezúton is köszönöm szépen! 

Már többször említettem nektek, hogy az én stílusom sportos és laza. A hétköznapokon leginkább farmert, pólót, pulcsit és inget szoktam hordani. Ezekhez a szettekhez pedig nagyon jól passzol a sportosabb cipő. Azért szeretem a sportcipőket, mert kényelmesek és sok outfithez jól illenek. A Joma webáruházban pedig sok szuper sportcipő vásárolható meg. Nehezen (hiszen több cipő is nagyon megtetszett), de végül sikerült egyet választanom. 
Ami először megtetszett ebben a cipőben, az a bézses-szürkés színe volt. Van egy színben passzoló táskám, így nagyon jól illik hozzá ez a cipő. Nekem széles sajnos a lábam, de ez a cipő szerencsére teljesen jól illeszkedik a lábamra és a fűzőnek köszönhetően, könnyedén betudtam állítani az én lábamhoz leginkább passzoló lábfej méretet. A lábméretem 38-as, így ebben a méretben is rendeltem meg. Tökéletes lett, így azt tudom nektek javasolni, hogy a megszokott méretetekben rendeljetek cipőt a Joma webáruházból. 
Nagyon tetszik az egyszerűsége és a fazonja is. Szerintem igazán szépen lett kialakítva a cipő részletessége. Gondolok itt például a Joma márka jelzésére, amely arany és fehér színt kapott. Jól illik ehhez a bézses-szürkés alapszínhez. A talprésze vastagabb, mint a képen is látható. Ez fehér színű, amelytől eleinte egy kicsit tartottam, de pozitívan csalódtam benne, ugyanis egyáltalán nem koszolódik könnyen. A napokban már volt is lábamon és azt kell mondanom, hogy kényelmes és az első használatakor sem törte fel a lábamat, ezért jár neki egy piros pont. 😉 
A cipőnek nem csak az oldalsó része lett szépen kidolgozva, hanem a hátsó része is. Itt is a fehér és az arany színt kapott főszerepemet a márka jelzésben. A cipőt 37, 38, 39, 40 és 41-es méretben vásárolható meg. Maga a termék retro modell, amelyet a 80-as évek inspirált. A felsőrésze bőrből és vászonból készült, a talpa pedig vastag EVA és gumi keverékéből. 
Ha megtetszett a cipő, itt vásárolható meg:


A Joma egy spanyol márka, amely sportcipőket és sportos ruhákat gyárt. Különböző sportágaknak készít elsősorban termékeket, mint például:
- foci
- futsal
- kosárlabda
- röplabda
- futás
- tenisz
A Joma márka 1965-ben alakult meg, eleinte hétköznapokra
viselt termékeket készítettek. 1968-ban pedig kifejezetten sportcipők gyártására szakosodott a cég. Ezután pedig belépett a foci világába, amely során rengeteg sikert és elismerést ért el. A márka azóta több, mint 70 országban van jelen. 
Magyarország hivatalos Joma webáruháza ezen a linken találhatjátok meg:
A márkát és a terméket ajánlom a sportos stílus kedvelőinek és mindenkinek, aki szeretne egy minőségi, márkás és megbízható terméket vásárolni!
Összességében én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és tudom ajánlani suliba, munkahelyre vagy akár sportolásra is. Én bízok benne, hogy még sok éven át hű társam lesz a mindennapokban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy