2019. szeptember 19., csütörtök

Batman hátizsák | Best Stuff 😎 |

Sziasztok!

Mivel szeptember van és elkezdődött a suli is, az én blogomon sem maradhat el a back to school blog poszt. Én nem füzeteket és írószereket szeretnék nektek bemutatni, hanem egy hátizsákot. Nem is akármilyen hátizsákot, hanem egy Batmanes hátizsákot! :)
Pár év kihagyás után ismét vissza mentem a suliba és bár van egy kisebb méretű hátitáskám, amelyet tényleg nagyon szeretek, de mivel estig vagyok az iskolában, sok mindenre szükségem van és sajnos nem minden fért bele a kisebb táskámba. 
Számomra ezek voltak az elsődleges szempontok az új hátizsákom kiválasztatásánál:
-Legyen nagyobb méretű
- Lehetőleg sötét vagy fekete színű legyen
- Legyen strapabíró
- A cipzárjai jól működjenek
- Minőségi anyaga legyen
A Batmanes hátizsákra ezek a jellemzők mind igazak! Ezért is lett ő a nyerő. :)
Az, hogy legyen nagyobb méretű táska számomra nagyon fontos volt, hiszen elég sok dolgot szoktam magammal vinni. A méretének köszönhetően pedig bőven elférnek benne a cuccaim. A pontos mérete 42 x 30 x 18 cm. Kényelmesen elférnek benne a füzeteim, a tolltartóm, az ebédem és sok egyéb kisebb fontos holmim is. Sőt, még a közel 1 literes kulacsom és az összecsukható esernyőm is helyett kapott benne. Ezért számomra a mérete tökéletes. 

A második pont az volt, hogy legyen sötét vagy fekete színű. Mindenképpen sötét színű táskát szerettem volna, mert a buszon megy ugye a lökdösődés, a dulakodás, ezért annak ellenére is összekoszolódhat a táska, hogy ha vigyázok rá. De mivel fekete színű, sokkal kevésbé látszanak meg rajta az esetleges koszolódások. Ráadásul sokkal kevésbé kényes is, mint például egy bézs színű táska. A fekete színének köszönhetően pedig remekül passzol a kedvelt őszi ruha színekhez. Például a szürkéhez, a zöldhöz, a bordóhoz, a barnához vagy a piroshoz. 

A strapabíróság is szerepelt a listámon, hiszen említettem már nektek a fenti sorokban, hogy elég sok cuccot kell magammal hordanom, így nagyon nem szerettem volna valami gyenge anyagból készült táskát, amelynek a váll pántja már az első használatkor leszakadt volna. De a Batmanes hátizsáknak nagyon minőségi váll pántjai vannak, amelyek nem csak strapabíróak, hanem a varrásának köszönhetően kényelmesek is vállnak. 

Az is fontos tényező volt számomra, hogy a cipzárjai jól működjenek az új táskámnak. Nincs is annál rosszabb, amikor beakad a cipzár vagy elszakad. Velem már mindkét eset előfordult. Sőt, volt egy olyan esetem is, hogy a buszon nem tudtam kicipzározni a táskámat, így nem tudtam kivenni a bérletemet az ellenőrnek. 😓 Szóval az, hogy jól működjön egy táska cipzára számomra tényleg nagyon fontos. Egy ideje már tesztelem a táskát és a cipzárjával is teljesen megvagyok elégedve. Nem akadozik, semmi gond nincs vele. Ráadásul a cipzárokon egy Batman felirat is található, amely nekem nagyon tetszik. Egy kis apróság a készítők részéről, de valóban jól feldobja magát a táskát. 
Az utolsó fontos szempont pedig az volt számomra, hogy minőségi anyagból készüljön a termék. A Batman hátizsák pedig ennek a szempontnak is remekül megállja a helyét. Esőben is teszteltem és lepergette magáról az eső cseppeket, így a táska nem ázott be. 
Szerintem leírtam nektek mindent, amit szeretek az új táskámban. Negatívumot nem tudok mondani, mert nagyon megvagyok elégedve mint felhasználhatóság szempontjából és mind külső dizájn szempontjából is a termékkel. 
A hátizsák bal alsó sarkában található egy Batman logo, amely fémből készült. Nagyon jól passzol ez dísz a táska egyszerű kinézetéhez. Én még eltudom azt képzelni, hogy néhány kitűzővel feldobom még a hátizsák kinézetét. De erről majd fogok nektek képeket is mutatni. :) 

Ha nektek is megtetszett a táska, ezen a linken megtudjátok rendelni ti is:

Köszönöm a Best Stuff a szuper hátizsákot! :)
Ha ti is szeretnének egy minőségi és megbízható hátizsákot, nagyon tudom nektek ajánlani a blog bejegyzésemben is bemutatott Batman hátizsákot! 💗

Hivatalos DC Batman termék! 

A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊
Sőt, hogy ha 15.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!
Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!
Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.

👉 https://beststuff.hu/ 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱