2019. szeptember 20., péntek

Lg K40 telefontok | Tokgalaxis | 💜

Sziasztok!

A mai bejegyzésem rendhagyó lesz, mert az új telefontokomat szeretném nektek bemutatni, amely a Tokgalaxis webáruháztól érkezett meg hozzám a napokban. Ezúton is nagyon szépen köszönöm Tokgalaxis! ☺
~
Néhány napja vásároltam magamnak sok év után egy új mobiltelefont. Sok kutakodás és keresgélés után az Lg K40 mobiltelefon mellett döntöttem. Az előző mobilom is Lg márkájú volt és idén volt 6 éves, ami bizonyítja, hogy az Lg egy megbízható márka. Legalább számomra mindenképpen az. 
Mindenképpen olyan telefontokot szerettem volna, amely:
- Készüljön minőségi anyagból
- Legyen vidám mintázata
- Védje a telefon mindkét oldalát
- Legyen praktikus is egyben
Az anyag minősége számomra nagyon fontos volt, hiszen nem szerettem volna olyan telefontokot, amely az első hetekben úgymond foszlani kezd. Láttam már többeknél is, hogy így jártak, amely nagyon igénytelen és lehangoló látvány, én úgy gondolom. De a Tokgalaxis telefontokjai valóban megbízható és minőségi anyagból készülnek, amelyek biztosan sok ideig hű társunk lesz a mindennapokban. 

A vidám mintázata ugyan nem volt számomra elsődleges szempont, de a hideg idő beköszöntével, azért nem szeretném száműzni vidám és életteli színeket a mindennapjaimból. Így, hogy a mobiltelefonom tokján a rózsaszín és a kék szín árnyalatai dominálnak, egy kis vidámságot és nyárias hangulatot tudok csempészi a hétköznapjaimba.
Az, hogy védje a tok a készülék mindkét oldalát, talán az egyik legfontosabb pont volt a számomra. Ezért is választottam olyan tokot, amely kihajtható és könnyen záródik. Nagyon jól védi a készülék elő és hátlapját az esetleges karcolódásoktól és egyéb sérülésektől.
Ráadásul ha összekoszolódna maga a tok, könnyedén letisztítható enyhén nedves törlővel.

A praktikusság is szerepelt a listámon, bár ehhez nem ragaszkodtam feltétlenül. Viszont örülök, hogy a Tokgalaxis terméke praktikus is egyben, hiszen pénz és bank kártya tartó is található benne.
Megtetszett? Itt tudod megrendelni: 

A Tokgalaxis Webáruházt nagyon tudom nektek ajánlani, mert minőségi termékeket találhattok a kínálatukban bő választékban. Világ márkás készülékekhez készült telefontokokat, védőfóliákat, tablettokokat és sok más egyéb, hasznos műszaki kiegészítőt vásárolhattok tőlük. Maga a webáruház igényesen lett kialakítva, amelyet könnyen lehet kezelni és kedves, segítőkész ügyfélszolgálattal áll a rendelkezésünkre. ☺

Ha ti is szeretnének egy igényes és megbízható webáruházatól vásárolni, a Tokgalaxis szuper választás lehet! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱