2019. október 9., szerda

Cadore polc | Enterieur |

Sziasztok!

Sokotokkal beszélgettem arról, hogy ti hogyan tároljátok a könyveiteket illetve, hogy hol szoktatok vásárolni könyvespolcot. Nekem úgy alakult, hogy a nemrég vásárolt nagyméretű könyvespolcom is teljesen betelt a kisebb méretű könyvespolcom mellett, így már nincs hol tárolnom a könyveimet, amelyek az utóbbi időkben igen csak gyarapodnak nálam. (Nagy örömömre természetesen. ) Mivel ti is kérdeztétek, hogy én hol vásároltam a könyvespolcomat, szeretném nektek bemutatni ezt blog bejegyzés formájában. Ha nem is kifejezetten könyvespolcot szeretnétek vásárolni, hanem egyéb tárgy tárolására való polcot, akkor is tartsatok velem, mert megéri. ☺


Én a Cadore polcot választottam, amelyet az Enterieur webáruháztól rendeltem. Sokat gondolkodtam azon, hogy milyen stílusú polcot válasszak és végül arra a következtetésre jutottam, hogy én most egy különlegesebb kialakítású polcot szeretnék a magaménak tudni. Mivel már van két egyszerűbb, normál kialakítású polcom, szerintem nagyon jól felfogja őket dobni a Cadore polc a különlegességével. Mint a képen is látható az én választott polcom lépcsőzetesen lett kialakítva, amely szerintem nagyon praktikus és számtalan előnye is van egyben. Előnye lehet például, hogy kis helyen is elfér és rengeteg tárgy tárolására alkalmas lehet. A polc szélessége 104 cm, a  magassága 109 cm és a mélysége 33 cm. A magassága miatt tökéletes választás lehet alacsonyabb magasságú hálószobákba is, mint például gyerekszobába. Gyerekeknek is praktikus választás lehet, mert könnyedén tárolhatják rajta a játékokat, plüssöket, mese könyveket vagy esetleg ha már iskolás, akkor a tankönyveket és füzeteket is. Mivel a polc több részre van osztva, pontosabban 6 nyitott fakk található rajta, ezekbe tökéletesen passzol a diszkont áruházakban is kapható tároló dobozok, amelyek nem csak, hogy feldobják a helyiséget, hanem roppant praktikusak is. Én a hálószobámban helyeztem el a Cadore polcot, amelynek a nyitott részeibe a könyveimet helyeztem el. Meglehetősen sok könyv tárolására alkalmas, amelynek nagyon örülök, mert így nyugodt szívvel vásárolhatok új polc lakókat, mert tudom, hogy lesz hol lakniuk és nem kell őket a földre pakolnom egymásra, mert azt nagyon nem szerettem. 
Mindenképpen fehér polcot szerettem volna, mert néhány hónapja átfestettem a hálószobám falait, mályvarózsa színre. A mályvarózsa színhez pedig véleményem szerint nagyon jól passzol a fehér díszű bútor. 
Kifejezetten tetszik a polc lépcsőzetes kialakítása, mert ezáltal nem csak a polcba tudok pakolni, hanem ezeknek a tetejére is. Például gyertyát, kép keretet vagy bármilyen dísz tárgyat. Mivel a polc hátulja nem fedett, remekül alkalmazható térelválasztóként is. Nappaliba is szuper választást lehet. Igazából ez olyan remek polc, amelyet szinte bárhol használhatunk a lakásunkban. Hálószobában, gyerekszobában, nappaliban, térelválasztóként. Sokat nézegettem az online webáruházakat, de a Cadore polchoz hasonló térelválasztók horribilis összegekért voltak árusítva, amelyeknek a minősége sem volt éppen a legjobb. Viszont a Cadore polc minőségi forgácsolt lapból készült, amely melamin réteggel lett beborítva. Ez a melamin réteg pedig megakadályozza, hogy a polc karcolódjon. 
A forgácslap nagyon közkedvelt anyag a bútor gyártók körében, mert ugyanolyan minőségűek, mint a drágább bútorok, csupán olcsóbb az előállítása. Előnye, hogy könnyű összeszerelni és maga a termék súlya is könnyebb, amely jól jöhet lakás felújításkor és költözésnél is. 
Ha nektek is megtetszett a Cadore polc, erre a linkre kattintva megrendelhetitek: https://www.enterieur.hu/cadore-polc-1204?keyword=polc

Érdekességek
Azt tudtátok, hogy a forgácslap összesajtolt és ragasztott forgácslapból áll?
Ha pedig fóliával ragasztják, akkor az a bútor olcsóbb lesz.
A fóliázott forgácslap mindig egyforma minőségű. Itt csak vastagságban van különbség. 12, 18, 22 mm vastag anyagról akkor beszélünk, attól függően, hogy a bútor mely részéhez használjuk. Általában egy 18 mm vastag fóliázott forgácslapból készül egy átlagos minőségű nappali, de ott is más-más vastagságot használnak teherhordó lapokhoz vagy polcokhoz. Minél vastagabb anyagból készül egy forgácslap, annál strapabíróbb. Ami még a minőséget befolyásolja, hogy a forgácslap élei hogy vannak lezárva. Úgynevezett ABS éllezárást kapnak vagy csak egyszerűen azt is fóliával ragasztják. A sérülékeny helyeken mindenütt ABS éllezárást illik alkalmazni, hogy védje a bútort (pl.ajtók élei, asztal pereme stb.) Ez egy vékony műanyag szerű pánt, amit rávasalnak az élekre.
12 mm: ABS éllezárás nélkül silány minőségű.
18 mm: ABS éllezárással a fontos helyeken - átlagos minőségű.
22 mm: ABS éllezárással - kiváló minőség.
Én fantasztikusan megvagyok elégedve az új polcommal, mert pont olyan, mint amilyent szerettem volna. :)
KEVÉS HELYET FOGLAL
SOK TÁRGY TÁROLÁSÁRA ALKALMAS
PRAKTIKUS
EGYEDI
MINŐSÉGI

Ha ti is egyedi és minőségi bútort kerestek, mindenképpen látogassatok el az Enterieur weboldalára! Többek között megtalálható a kínálatukban nappali, hálószobai, étkezői, fürdőszobai, gyerekszobai, konyhai és még sok más egyéb bútor. Csak ajánlani tudom nektek az Enterieur termékeket, mert remek termékeket kínálnak a vásárlóknak, kiváló minőséggel és megfizethető árral!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy