2019. november 19., kedd

Cuki lámás ágyneműhuzat 💗 | Szupicuccok |

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben a lakberendezés kedvelőinek szeretnék kedveskedni, ugyanis néhány napja érkezett meg hozzám egy csomag a Szupicuccok webáruháztól, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök! ☺
A csomagban egy nagyon cuki dolog lapult, még hozzá egy lámás ágyneműhuzat! 
Jó-jó, tudom sokotoknak kicsit furcsa lehet, hogy huszonévesen egy lámás ágyneműhuzatot választottam. Viszont én azt az elvet vallom, hogy a kor nem számít, mert szerintem én még 90 éves koromban is odáig leszek a cukiságokért. 😀
~
Az ágyneműhuzat egy szépen becsomagolt, zárt tasakban érkezett. Amikor kibontottam a csomagot, nagyon megörültem, mert élőben is nagyon szép élénk volt a színe a garnitúrának. Gyors mosás követte a kicsomagolást. Kímélő programon mostam ki és viszonylag hamar is megszáradt. Ezután már csak fel kellett húznom a párnámra és a paplanomra. 
Véleményem szerint nagyon szépen mutat felhúzva is. Ráadásul illik a szobám stílusához is! :) Mivel 100 %-ban pamutból készült, számtalan előnye van. Nem okoz irritációt és allergiát sem, ezért kisgyermekeknek is nagyon tudom ajánlani. Felnőtteknek pedig azért tudom ajánlani, mert:

- Puha
- Kellemes tapintású
- Vidám színe van
- Vibrálóak a mintái
- Feldobja a hálószoba kinézetét

A mérete pont ideális, hiszen a párnahuzat pontos mérete 70 x 90 cm, a paplanhuzat mérete pedig 140 x 200 cm. Az ágynemű nagyon jó minőségű, ráadásul praktikus is, hiszen mind a két oldalán különböző minta kapott helyett. A paplanhuzat egyik oldalán egy darab nagy láma található. 
Ha pedig megfordítjuk, akkor láthatjuk, hogy a másik oldalán több, kisebb méretű láma szerepel. Szerintem mindkét oldal nagyon szép és aranyos. Én felváltva szoktam őket használni. 
A párnán mindkét oldalán egy láma található. Illetve a rózsaszín alapszínt fehér foltocskák díszítik. 
Röviden én nagyon megvagyok elégedve az új ágyneműhuzatommal, mert kényelmes, jó minőségű, szép és igényes kivitelezésű és nem mellesleg jókat alszok benne. 💜
Ha ti is szeretnétek egy jó minőségű és klasszul kinézetű ágyneműt, csak ajánlani tudom nektek a szupicuccok.hu oldalán található garnitúrákat. Látogassatok el az oldalukra, mert bő választékkal rendelkeznek. 
Nem csak ágyneműhuzatokat találhattok meg a kínálatukban, hanem egyéb lakberendezési és ajándéktárgyakat is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy