2019. november 16., szombat

Marikoo téli kabát & Punisher pulóver | Army Market |

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben két ruhadarabot szeretnék nektek bemutatni, amely az Army Market-től érkezett. Ezúton is nagyon szépen köszönöm! ☺
A mai posztomban már látható lesz, hogy bizony most már valóban beköszöntött a hideg idő, hiszen mindkét termék meleg és igazán kényelmes darab. 
Az utóbbi időben sokat gondolkodtam azon, hogy talán bekellene újítanom egy új téli kabátra. Nem volt kifejezetten egy fazon és stílus, amelyet szerettem volna. Elsődleges szempont az volt a számomra, hogy:
- meleg legyen
- kényelmes legyen
- lehetőleg legyen világosabb színű
Amikor az Army Market weboldalán megláttam a Marikoo télikabátot, rögtön megtetszett a stílusa és a fazonja is. Ami elsőként megragadta a figyelmemet azaz, volt hogy a sportossága ellénére nagyon nőies és csinos kabát. Már többször említettem nektek, hogy az én stílusom sportos, laza, bár a nőies ruhákat is nagyon szeretem. Ez a kabát pontosan a kedvenc ruházati stílusaimat képviseli, így számomra hatalmas kedvenc lett. 
A szállításra is nagyon odafigyeltek az Army Market webshop dolgozói, hiszen légmentesen zárható tasakban érkezett mindkét termék. A kabát cipzárjai, mint a képen is látható, fehér fóliával voltak lefedve, hogy ne karcolódjanak. A kabát élőben is ugyanolyan szép, mint a képeken, amely hatalmas öröm a számomra. Xl méretben rendeltem meg és a méret tökéletes lett. Vastagabb pulcsit is feltudok venni alá, mert így is roppant kényelmes marad a viselete. Oldalt található kép cipzáros zsebe, amelyek mélyek és sok mindent eltudnak nyelni. Akár 6' átmérőjű mobiltelefon is belefér, de akárcsak a kezünk melegítésére is szuper lehet. A Marikoo márkájú kabát többféle színbe is megrendelhető, mint például sötétszürke, fekete, piros, sárga, világos szürke. Én a világos szürke színűt választottam, mert sok éven át fekete kabátom volt, ezért most szerettem volna egy vidámabb, világosabb színűt. A kabát belseje világos rózsaszín anyaggal lett bélelve, amely szerintem nagyon szép. Nekem legalább is nagyon tetszik. 
Steppelt, így nagyon meleg. Őszintén mondom, nagyon meglepődtem, hogy ennyire jól tartja a meleget, így akár mínusz fokokban is egészen biztos, hogy kellő védelmet fog nyújtani. Nagyon minőségi kabát és már többen megdicsérték rajtam, hogy milyen klasszul néz ki. Nem csak sportosabb stílus kedvelőknek, hanem elegáns stílus kedvelőknek is bátran tudom ajánlani, mert nagyon jól kombinálható különböző ruhadarabokkal és kiegészítőkkel. A kabát kar részénél megtalálható a márka jelzés is, amely véleményem szerint feldobja a kabátot és így is nagyon ízléses és egyszerű maradt a kabát kinézete. 
💙
A másik termék, amelyet választottam a Q&T kapucnis pulóver névre hallgat. Ami elsőként megtetszett benne az a színe volt, mert piros az egyik kedvenc színem. Az anyaga nagyon kellemes puha és meleg. Az ujja raglán, amely nagyon praktikus. Pont a tegnapi napon viseltem és igazi kuckózós pulcsi, amely tökéletes választás lehet erre az esős, hideg időszakra. 
Az elején található egy koponya motívum, amely nagyon minőségi és nagyon jól bírja a mosást is. Egy farmerrel kombinálva nagyon szuper és egyben komfortos szettet kaphatunk vele. Imádom, hogy az elején található egy kenguru zseb is, mert ide pakolhatunk kisebb dolgokat. Nem csak nőknek ajánlom ezt a pulcsit, hanem srácoknak is, mert ez egy uniszex termék és többféle színben is megrendelhető. Például piros, fekete, rózsaszín, fehér, kék és sárga színben. Ezt is Xl méretben rendeltem meg, akárcsak a kabátot és tökéletes lett a mérete. Itt rendelheted meg: https://www.armymarket.hu/ot-kapucnis-noi-pulover-punisher-piros-320g-m2/
Ha minőségi, márkás és megbízható termékeket szeretnétek vásárolni, csak ajánlani tudom számotokra az Army Marketet!
https://www.armymarket.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy