2019. november 2., szombat

Harry Potter zsákbamacska | Best Stuff |

Sziasztok!

A mai bejegyzésem extrán különleges lesz, hiszen jelenleg miközben ezeket a sorokat írom, még sem tudom, hogy mit is rejt pontosan a csomag. 😊
A Best Stuff webáruháztól érkezett meg a csomagom, amelyben két szuper dolog is lapul, de most csak az egyiket szeretném nektek bemutatni. Ez pedig nem más, mint egy Harry Potter Funko Pop zsákbamacska kulcstartó!
A termék külső csomagolása is nagyon dizájnos lett. Kék alapon nagy méretű arany színű betűkkel lett rányomtatva a Harry Potter felirat, alá pedig az, hogy Mystery és Funko Pop. Kicsit megtapogattam, de nem igazán tudtam megállapítani, hogy én melyik karakteres kulcstartót kaptam meg. Többféle kulcstartó lehet a csomagban: 

(Én bármelyiknek nagyon fogok örülni, de a legjobban a Dementorosnak. 😀 )
Szerintem akár karácsonyi ajándéknak is remek választás lehet Harry Potter rajongóknak, hiszen már maga a zsákbamacska kibontása is egy élmény és igazán izgalmas, hogy vajon ki melyik kulcstartót kapja meg. 
A csomag hátulján is fel lett tüntetve, hogy mely karakteresekben lehet megszerezni a kulcstartót. Bevallom őszintén nektek, hogy 24 éves létemre a mai napig odáig vagyok a zsákbamacskákért és különféle meglepetés dobozokért, ezért engem teljesen megvett magának a Harry Potter Mystery Funko Pop kulcstartó is. Már nagyon izgatott vagyok, gyorsan ki is bontom a csomagot! 
*néhány másodperccel később*
Woow! Erre nem számítottam! Most nagyon meglepődtem! :)
Hermionét kaptam! Nagyon aranyos, már is használatába veszem. :)
A csomag kibontásához még olló sem kellett, mert csak oldalt kellett megnyitni a csomagolást. A kulcstartó pontos mérete 2 x 2 x 3 cm, amely szerintem pont ideális, hiszen nem túl nagy és nem is túl picurka. Hivatalos Harry Potter termék, ezért gyűjtők figyelmébe is ajánlom!
Eredeti Funko Pop figura, hiszen megtalálható rajta a sorszám is, amelyet a kulcstartó alján találhattok meg. 
Remélem, hogy tetszett nektek a bejegyzésem és persze a cuki kulcstartó is! 💚
Ha ti is szeretnétek egy Harry Potter Mystery Funko Pop kulcstartót rendelni, azt erre a linkre kattintva megtehetitek:
💙 https://beststuff.hu/Termekek/Ruhazat-es-kiegeszitok/Kiegeszitok-kulcstartok/Harry-Potter-zsakbamacska-kulcstarto 💙

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy