2019. november 2., szombat

Róbert Katalin: 6 hét a világ

Író: Róbert Katalin
Cím: 6 hét a világ
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Műfaj: Romantikus
Oldalszáma: 326
Megjelenési éve: 2018
Borítót készítette: Szabó Enikő

" - Nem tudok távol maradni tőled - lehelte Máté, szinte Nelli szájára a szavakat. - Nem is akarok. Látni akarlak, a közeledben lenni. Veled lenni. Sokat. Mindig. " 

Még sosem olvastam Róbert Katalintól, de idén elhatároztam, hogy szeretnék minél több magyar írótól olvasni. Szerencsére ez a tervem nagyon jól halad, mert mint említettem már nektek Ashley Carrigan nagy kedvencemmé vált és most a 6 hét a világ elolvasása után, Róbert Katalin stílusát is nagyon megszerettem.

A történetről

A 6 hét a világ című regény főszereplője Nelli, aki egy színházban kapott gyakorlatot. Nelli már gimnazista kora szerelmes a híres színészbe K.M.-be, aki szintén ennél a színháznál dolgozik. Természetesen ez nem véletlen, hiszen Nellinek célja az, hogy ő és a fiú, akit ő csak K.M.-ként hív, egy pár legyenek. A lány némi túlsúllyal küzd, amely szerintem kaphatott volna több szerepet is a könyvben. Szerintem nagyon sokan vagyunk, akik szintén hasonló cipőben járunk és könyvekben olyan ritka az, hogy az egyik szereplő teltkarcsú, molett vagy több túlsúllyal is küzd, mint a fehér holló. Visszakanyarodva a történetre, az nagyon tetszett a könyvben, hogy Nelli a szigorú szülői magatartás ellenére is kiállt a terve mellett. Viszont azt nem egészen értetem, hogy 21 éves kora ellenére miért kell engedélyt kérnie a szüleitől, hogy ő hol dolgozzon, de megértem őt, hiszen egyeseknek nagyon nehéz kiszabadulni még felnőttként is a szülői kalitkából. A lány édesapja nagyon szigorú volt vele,mert ő azt szerette volna, hogy ha lánya egy cégnél vállalna recepciós munkát több keresetért. Természetesen jogos ha a gyermekünknek szeretnénk jobb anyagi körülményt biztosítani, de nem minden a pénz. Én is szívesebben végeznék olyan munkát, amit szeretek kevesebb pénzért, mint több pénzért olyan munkát, amelyet utálok. Teljesen egyetértek abban Nellivel, hogy a boldogság fontosabb, mint a pénz. Nelli édesapja összesen 6 hetet adott a lánynak a színházban. Ez megmagyarázza a regény címét is, hiszen Nellinek 6 hete van arra, hogy megszerezze magának K.M -et. Viszont ahogy a mondás tartja, az ember tervez, az isten végez. Viszonylag már a könyv elején feltűnik egy érdekes szereplő, aki nem, mint Máté. A fiú nagyon közvetlen, barátságos és igazi energia bomba. És valahogy mindig Nelli közelében van.... Számomra eltörpült a K.M. és Nelli szerelmi vonal, mert ők nem is illettek egymáshoz. K.M -et pedig kifejezetten utáltam, mert csak a külsejével foglalkozott és lenézett mindenkit, aki nem a kocka hasra gyúr, hanem élvezi az életet és kalória számlálás helyett finomakat eszik. Viszont Máté.....na ő tipikusan az a könyves álom pasi, akit csak szeretni lehet! Ha legközelebb látok egy hulló csillagot, azt fogom kívánni, hogy a sors küldjön nekem egy olyan srácot, mint amilyen Máté a 6 hét a világ című könyvben. ❤

IMÁDTAM!! KEDVENC LETT! ❤❤ 
💙💙💙💙💙 / 5

Kedvenc szereplő: Máté ❤
Kedvenc mellékszereplőm: Nelli nagymamája
Kedvenc idézetem: " - Küzdj érte, amíg még megteheted. "
Kedvenc jelenetem: Mikor elsőként vitte fel a lakására Máté Nellit. ... 

Kinek ajánlom a 6 hét a világ című könyvet?
Mindenkinek aki szereti a romantikus regényeket és persze a színház rajongóknak! :)

☀ Itt rendelheted meg kedvezményes áron: Róbert Katalin: 6 hét a világ ☀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy