2019. október 24., csütörtök

Könyvtárban jártam | Október |

Sziasztok!

Ma végre volt délután egy kis szabadidőm, amelyet sikerült hasznosan eltöltenem, ugyanis ellátogattam a könyvtárba. Nem terveztem sok könyvet kikölcsönözni, mert itthon is vár rám jó pár olvasatlan könyv a polcomon, de azért 3 db könyvet haza hoztam magammal. :)
Elsőként a gasztronómia polchoz mentem, ahol találtam egy érdekes könyvet, ugyanis ebben olyan sütik receptjei találhatóak meg, amelyeket sütés nélkül lehet elkészíteni. Gondoltam kikölcsönözöm és néhány receptet kipróbálok. Ha jól fognak sikerülni, akkor a blogomon is írni fogok nektek róla. 

Második állomás a felnőtt szórakoztató irodalom volt, ahol megtaláltam Baráth Viktória: A főnök című könyvet. Ezt a könyvet egy nagyon kedves moly barátnőm ajánlotta, így rögtön le is csaptam rá és hamarosan el is fogom olvasni. :) 

Harmadik, egyben utolsó állomásom pedig az újdonság polc volt, ahol elsőként nem találtam semmi nekem valót, de második próbálkozásra szemet szúrt nekem egy általam nagyon is kedvelt író könyve, vagyis M.C.Beaton: Hamish Machbeth és a tőrbe csalt falu. 

Nagyon kíváncsi vagyok mindhárom regényre! 😊
Hamarosan egy igazán érdekes regény könyvajánlójával fogok érkezni, addig is legyetek jók és kellemes olvasást mindenkinek! 
Heni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy