2019. november 3., vasárnap

Trónok Harca Stark oldaltáska | Best Stuff |

Sziasztok!

A tegnapi napon már bemutattam nektek az egyik terméket, amely a Best Stufftól érkezett csomagomban lapult. Ma pedig szeretném nektek bemutatni a másik terméket is, amely szintén nagyon nagy kedvencem lett. 
Amikor megláttam az oldalon rögtön megcsillant a szemem, mert nagyon szeretem a Trónok harca sorozatot, azon belül pedig a Stark család a kedvencem, főként Arya Stark miatt. Amellett, hogy megtetszett a mintázata, nagyon praktikusnak is találom a táskát, mert több részből áll. Elsőként is elöl található egy külön tároló része, amely kapoccsal nyílik és záródik. Ide rakhatunk olyan kisebb tárgyakat, amelyek fontosak a mindennapokban. Én például ide helyeztem egy kis csomag zsebkendőt, kézfertőtlenítőt, rágót, bérletet és telefont. Így szükség esetén ezek könnyen elérhetőek és nem kell utánuk átkutatnom az egész táskát. A fő rekesze cipzáros, amely meglepően nagyon tágas. Személy szerint nem számítottam arra, hogy ennyi minden belefér. Szerintem ez nagyon szuper és iskolásoknak is nagyon tudom ajánlani, mert az A/4-es méretű füzetek és mappák bőven elférnek benne. A cipzáros főrészen belül található egy kisebb tároló rész, amely szintén cipzárral működik. Ez kiváló lehet egészen kicsi dolgok tárolására, például gyógyszerek és egyéb női dolgok.
A táskán található egy fül is, amelynek használatával akár kézben is vihetjük a táskát. Ha viszont ti nem igazán szeretitek a táskát kézben vinni, jó hír lehet a számotokra, hogy váll pánt is található rajta. Ez a váll pánt állítható, így akár vállon és vállon átvetve is hordhatjuk. Én mindkét megoldást kedvelem. A váll pánt ugyanolyan bézses, barnás színű, mint a táska többi része, viszont található rajta egy Game of Thrones felirat is. A táska anyaga 100%-ban pamut, így nagyon puha. A mintázata pedig nagyon minőségi és látszik rajta, hogy a készítők sokat dolgoztak vele. Egyetlen egy kiálló cérna sem volt rajta megtalálható, így bátran tudom azoknak ajánlani a táskát, akik egy minőségi táskát keresnek. A pontos mérete 33 x 41 x7 cm, így suliba és munkahelyre is szuper választás lehet, de akár utazáskor is. A táskáról a híres Stark mondat sem maradhatott el, vagyis a közeleg a tél. -> Winter is Coming. 
Összességében én nagyon megvagyok a táskával elégedve, mert:
MINŐSÉGI
PRAKTIKUS
DIZÁJNOS
EGYEDI
Ha ti is szeretnétek egy Trónok harca Stark oldaltáskát, erre a linkre kattintva megtudjátok rendelni: https://beststuff.hu/Termekek/Ruhazat-es-kiegeszitok/Taskak-es-hatizsakok/Tronok-Harca-Stark-oldaltasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱