2019. november 3., vasárnap

Cath Crowley: Szavak kékben

Író: Cath Crowley
Cím: Szavak kékben
Kiadó: Menő Könyvek
Műfaj: Ifjúsági regény
Oldalszáma: 272 oldal
Megjelenési éve: 2019

" Minden szerelmes történet egyben kísértethistória is. "


A történetről


Ez a könyv igazán különleges, hiszen a főszereplők levelekben kommunikálnak legtöbbször egymással. Leginkább ez keltette fel a figyelmemet a könyv elolvasására, hiszen hasonló könyvet még nem igazán olvastam ezidáig. A történet egyik főszereplője Rachel, aki pár évvel ezelőtt beleszeretett a könyv másik főszereplőjébe, Henrybe. A könyv első felében megtudhatjuk mi is nyomja a két főszereplő szívét. Adott egy lány, aki elveszítette a testvérét, illetve egy fiú, akivel szakított a szerelme. Egyik sem éppen ideális pillanat arra, hogy párt keressenek egymásnak. De mi van akkor ha nem keresik a párjukat, hanem az egyszer csak megjelenik a szemük előtt? Jó példa volt ez is arra, hogy sok esetben az amit a leginkább keresünk, ott van orrunk előtt. Nagyon tetszett a könyvben az, hogy a könyvesboltban hagyott üzenetek alapján ismerték meg egymást a szereplők, illetve mi is őket. Bár a főszereplők is roppant szimpatikusak voltak, az én fantáziámat sokkal jobban izgatta a mellékszereplők szerelmi szála. Nem csak Henry és Rachel levelezett egymással, hanem Henry húga is egy másik fiúval. Henry húga, George egy fantasztikusan érdekes szereplő volt és szerettem volna minél jobban megismerni őt. Szeret olvasni, őszinte és igazi lázadó lány volt, aki már az első pillanatban szimpatikussá vállt a szememben. Bár nem szokásom, most kivételesen több blogger értékelését is elolvastam a könyv elolvasása előtt, amit egy kicsit sajnálok jelen esetben. Ennek azaz oka, hogy talán túl magasra tettem a mércét és arra számítottam, hogy majd nekem is kedvencemmé fog válni a könyv. Sajnos nem lett kedvencem, de attól még nagyon tetszett a könyv hangulata és az érdekes alap ötlete, miszerint könyvesboltban hagyott üzenetekben beszélgetnek egymással a szereplők. Szívesen kipróbálnék egy hasonlót a valóságban is, mert szerintem nagyon jópofa ötlet.
Nekem azért tetszett ez a könyv, mert megmutatta, hogy bizony a sok rossz után várhat még ránk boldogság. Sosem szabad feladni, még akkor sem amikor már azt hiszed, hogy te már sosem leszel boldog és vidám. Hagyjunk időt magunknak, mert az sokat segít. De ami leginkább segíthet egy ilyen nehéz helyzetben, mint Rachel gyásza kapcsán is, az a szeretet és a barátság.

SZÉP, MOTIVÁLÓ TÖRTÉNET
TETSZETT 💙💙💙💙 / 5

Kedvenc szereplő: George
Kedvenc idézetem: " - Ha valaki örökre veled akar lenni, az szerelem. "
Kedvenc idézetem: George bármely beszélgetése az újdonsült barátjával. 

A borító és maga a könyv gyönyörű, minőségi külsőt kapott a Menő Könyvek Kiadótól!

Kinek ajánlom a Szavak kékben című könyvet?
Mindenkinek, akik szeretne egy különlegesebb ifjúsági regényt olvasni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Indigo póló