2020. március 25., szerda

Női divatos félcipő | Owya

A mai bejegyzésemben a divaté lesz a főszerep. Akik hozzám hasonlóan a lábbelik szerelmesei, mindenképpen tartsanak velem! 😊

Sokáig nem igazán hordtam feketét, de mostanában nagyon megszerettem ezt a színt. A fekete egy igazi jolly joker, hiszen mindenhez remekül passzol. Ezért is választottam többek között az Owya kínálatából a képen is látható divatos félcipőt.
Az én stílusom sportos és laza, ezért szinte mindig sportosabb és kényelmesebb cipőt hordok a mindennapokban. Ezenkívül fontos számomra még az, hogy magasabb talprésszel rendelkezzen a cipő, mert nekem ez kényelmesebb és mivel alacsony vagyok, így magasabbnak is tűnök a viselésekor. Ami még nagyon szuper dolog a cipőben azaz, hogy megfelelően tud benne szellőzni a láb, így akár melegebb tavaszi napokon is bátran felvehetjük. 
A színéből és fazonjából adódóan különböző stílusos szetteket is alkothatunk vele. Én eltudom képzelni egy famerrel, pulóverrel és bőrdzsekivel párosítva. 
De akár egy szabadidőruhával is remekül nézhet is. Ha pedig szeretnénk kicsit kitűnni a tömegből, válasszunk hozzá élénkebb színű ruha szettet, mint például a piros, sárga vagy rózsaszín. A fekete sportcipővel nagyon jól kiegészítik egymást és az egyszer biztos, hogy nem maradunk láthatatlanok az utcán. 

Nagyon tudom ajánlani az Owya webáruházban kapható Női divatos félcipőt, mert:

  • Kényelmes
  • Dizájnos
  • Praktikus
  • Megfizethető áron kapható
  • Több színben és méretben is elérhető (piros, fekete, fehér)
Megtetszett? Itt vásárolhatod meg:

Érdekességek: 

A fekete szín erőt, eleganciát és rejtélyességet jelent. Ezenkívül tekintélyt parancsol és egy fekete cipő mindig remek választás lehet kortól, nemtől és alkalomtól függetlenül. 

További képek a cipőről:

Az Owya webáruházt csak ajánlani tudom, mert divatos és kényelmes cipőket kínálnak a vásárlóknak. Nőknek, férfiaknak és gyerekeknek egyaránt. ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy