2020. április 5., vasárnap

Jó időre fel! | Blúzpláza ☀

Sziasztok!

Végre itt a szép, napos idő! Régóta vártam már a meleg és napsütéses időjárást, amellyel minden bizonnyal nem vagyok egyedül. Reméljük, hogy hamarosan élvezhetjük ezt kint a szabadban is. 
Most pedig szeretnék nektek bemutatni egy webáruházat, amely a Blúzpláza nevet képviseli. A napokban érkezett tőlük egy csomagom, amely két ruhadarabot is rejtett! :) Ha érdekel titeket, hogy milyen ruhákat választottam a Blúzpláza kínálatából, tartsatok velem! 
Az első ruhadarab, amelyet választottam az egy sportosabb stílusú hosszú újjú felső. 
Nagyon megtetszett a stílusa, amely egyszerre elegáns és sportos. Eltudom képzelni a mindennapokban, de akár munkahelyre vagy városi sétára is. A tavaszi időjárásban tökéletes választás lehet, hiszen kellemesen puha anyagból készült. Prémium minőségű pamutból készült, amely gyengéd a bőrhöz és hagyja azt megfelelően szellőzni. A nyakkivágása V, amely optikailag meghosszabítja a nyakat. Számomra ez nagyon előnyös, hiszen a testalkatom telt és ez a felső mások szerint (is) előnyös és jól áll nekem. Én magam is remekül érzem magam benne, mert kényelmes, puha és csinos.
Az anyaga nem gyűrődös, így vasalást nem igényel. Kivéve a gallérjánál, mert azt nem árt kivasalni. A mosást is fantasztikusan jól bírta. A címként feltüntetett módon 40°-on mostam ki és semmi baja nem lett.
A szokásos méretemet rendeltem meg, ami 42-es és tökéletes lett.
A színét is imádom! Véleményem szerint a fehér és a barna nagyszerű kombináció.
A márkája: Brookshire.
A másik ruhadarab, amelyet választottam az egy térdnadrág. Nagyon kedvelem a térdnadrágokat, leginkább a sötét színűeket. Ezért is választottam ezt a kék színű térdnadrágot. 

Kifejezetten tetszik benne, hogy lent gombbal záródik, mert ezáltal könnyedén feltudjuk hajtani a nadrág szárát és nem fog az lecsúszni. Nekem is egy kicsit hosszú lett, de a szárát felhajtottam kb.5 centimétert és remek lett.

Elöl található rajta két zseb, amely nagyon praktikus. Nekem fontos, hogy legyen zseb a nadrágomon, mert oda szoktam rakni a mobiltelefonomat ha éppen megyek valahova. Maga a nadrág nagyon kényelmes. Ebből is a megszokott méretemet, 46-os méretet rendeltem és szuper lett. Kényelmesen tudok benne mozogni és a kritikusabb helyeimen is teljesen jó lett a méret, mint pl.comb és fenék részen.  
A márkája: By-Tchibo
A sötét színe miatt fantasztikusan slankít és jól érzem magam benne, amely szerintem nagyon fontos. Ha jól érezzük magunkat egy ruhában, az magabiztosságot ad és mások is azt fogják gondolni: "Nahát, milyen magabiztos és csinos!" Ezért én arra ösztönözlek titeket, hogy legyetek önmagatok és hordjatok olyan ruhát, amelyek nektek tetszenek! :)

Nem tudod, hogy jó lesz-e a méret?
Az európai mérettáblázatot nagyon tudom nektek ajánlani. Én ez alapján rendeltem meg a ruhadarabokat és mindkettő tökéletes lett. 
Miért éri meg a Blúzpláza webáruházt választani?
Mert minőségi, egyedi és márkas ruhadarabokat kínálnak a vásárlók számára. Én roppant elégedett vagyok a termékekkel, mert méretben, fazonban, színben és minőségben is épp olyanok, amelyeket egy vásárló elvár vásárlás során. Nagyon jó áron vásárolhatóak meg a ruhák és azt biztos, hogy nem fognak velük szembe jönni az utcán, hiszen mindenből csak egy van raktáron. :)
Ha szereted a megbízható és kedvező árú webáruházakat, a Blúzplázát csak ajánlani tudom! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy