2020. április 9., csütörtök

Amoor karkötők 🌚 | Amoor.hu

Sziasztok!

A héten érkezett meg hozzám az amoor.hu webáruháztól a rendelésem, amely két gyönyörű és extrán különleges karkötőt tartalmazott. Ha érdekel titeket, hogy én milyen karkötőket rendeltem, tartsatok velem. :)
Az Amoor ékszer webáruház nagyon megfogott engem az egyedi stílusával és a csodaszép karkötőivel. Ráadasul ezek a karkötők jótékony hatással is bírnak. Én egy Green&Black láva és egy Grey&White Amoor karkötőt választottam. Megmondom őszintén, hogy nem volt könyű választanom, hiszen sok fantasztikus ékszer található meg az Amoor webáruház kínálatában, de végül ők fogtak meg a leginkább.
A rendelésem nagyon hamar megérkezett, összesen 2 munkanap alatt. A szállítás zökkenőmentesen zajlott és a rendelésem hibátlanul érkezett meg hozzám.
Az Amoor webáruház nagy hangsúlyt fektet a csomagolásra is, hiszen a karkötők díszcsomagolásban érkeztek meg. Nagyon tetszik a csomagolás letisztult és elegáns formája. Az ékszerek egy matt, fekete dobozban érkeztek meg, amelynek tetején az Amoor márka felirata található meg.

Az első karkötő, amelyet választottam az a Gray&White Amoor nevet képviseli. 
Köve: Jáspis
A jáspis a problémamegoldás köve, amely során a zavaró gondolatok kitisztulnak. Segítséget nyújt a nagyobb döntések és a logikus ítélet meghozatalában. Lelkierőt és lendületet ad és segít átlendülni a holtpontokon. A párkapcsolatban pedig békét, megnyugvást hoz. Erősíti a pozitív energiákat és a belső melegséget. 
Amiért választottam azaz volt, hogy nagyon sokat segítene ha kitisztítaná a zavaró gondolataimat, valamint az sem ártana ha erősítené a pozitív energiáimat, mert sajnos mostanság nem gondolkoztam valami pozitívan. De igyekszek a legkisebb dolgokban is meglátni a jót és a szépet, ezért abban bízok, hogy ez a karkötő segíteni fog nekem abban, hogy ezen az úton maradjak és, hogy melegséggel töltödjek fel. 

Második karkötő, amelyet választottam az pedig a Green&Black Amoor nevet kapta.
Köve: Láva és Malachit
A láva erős és energetizáló hatással rendelkezik, valamint regeneráló képeségge is van. Nyugtatja az idegrendszert és segíti a vérkeringést.
A malachit bátorságot és erőd ad. Lelkiegyensúlyt, harmóniát teremt. Megtanít arra, hogy szeressük önmagunkat és ráébreszt arra, hogy kik is vagyunk valójában. 
A választásom oka az volt, hogy mostanában nyugtalan vagyok és amikor elolvastam róla azt, hogy segít abban, hogy megszeressük önmagunkat, úgy éreztem, hogy ez az én karkötőm. 

Ami még nagyon szuper az Amoor webáruházban, hogy lehet választani több méretben is karkötőket, amely cm-ben van meghatározva és ez alapján tudjuk eldönteni, hogy számunkra melyik méret lenne a legtökéletesebb. 
És úgy mértem le a csuklómat, hogy fogtam egy cérnaszálat, majd körbe tekertem a csuklómat, úgy hogy az ne legyen se túl szoros, se túl laza. Majd ezután megmértem a cérnaszál hosszát egy vonalzóval és összehasonlítottam az Amoor webáruházon található méretekkel. Számomra ez a taktika bejött és teljesen jó lett méretben mind a két karkötő. 
Méretek:
XS 13 cm
S 14 cm
S 15 cm
M 16 cm
L 17 cm
L 18 cm
XL 19 cm
XL 20 cm
Az Amoor Webáruházat őszintén csak ajánlani tudom, mert csodaszép, minőségi és egyedi karkötőket kínálnak a vásárlók számára. Ha ajandékba szeretnéd adni, szuper hír lehet számodra, hogy minden terméküket elegáns díszcsomagolásban küldik, így már azon sem kell törnöd a fejed, hogy mibe csomagold az ajándékot. Ha pedig magadat szeretnéd meglepni vele, akárcsak én, akkor sok hasznát veheted a díszcsomagolásnak. Én például ebben tartom a karkötőimet. :)
Amit megtalálhattok az Amoor Webáruház kínálatában: női ékszerek, férfi ékszerek és páros ékszerek. 


10 % kedvezményre jogosít fel!
Kuponkód: amoor019

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy